Arkadaşlar rahim kanseri olduğum için yumurtalıklarım alındı?

şu an çocuğumun olması imkansız ve 1 yıllık evliyim. Bir imam eşime soyunun devam etmesi gerektiğini ve çocuğu olmazsa ikinci bir kadın alması gerektiğini ilk eşinin rızasının olmasının gerekmediğini söylemiş. Eşim sabah bu fikri bana sundu Sinir katsayım arttı çok kızdım. Ya ne demek çocuğum olmazsa başka kadın alacak? Asla izin vermem öldürürüm seni dedim iş yerindeydik birde herkes bize baktı. O kadar çok sinir oldumki ağlıyorum. Evlatlık almayı kabul etmiyor günah diyor biliyorum bu kadar yobaz biriyle evlenmemeliydim ama çok sevdim. Gerçekten rızam olmadan evlenebilir mi?
Güncellemeler
+1 yıl
evlatlık almak günahmış çünkü kız evlat alınırsa baba ona ilgi duyar ya da erkek alınırsa anne ona falan diye
Güncellemeler
+1 yıl
Boşanma kararı aldım bütün cevaplar icin tesekkür ederim.
Arkadaşlar rahim kanseri olduğum için yumurtalıklarım alındı?
Cevapla