3-5 ay içinde tanışıp evlenen insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

3-5 ay içinde tanışıp evlenen insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Merhaba,
Büyük ihtimalle böyle bir olaya daha şahit olmuş veya en azından sizde benim gibi duymuşsunuzdur. Ben duyduğumda şaşkınlığımı gizleyemedim, nasıl olurda bu kadar kısa bir sürede tanıdın, emin oldun, güvendin de evlilik kararı alıp yıldırım nikahı yaptın evlendin. Şaka gibi gerçekten.
- "3-5 ay içinde tanışıp evlenen insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?"
Daha sonra bu insanlar "ah ellerim kırılaydı" o imzayı atmasaydım diye yakınıyorlar...
Güncellemeler
+1 yıl
3-5 ay içinde tanışıp evlenen insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla