Hiçbirşey yapamıyoruz çok şanssızız?

Babam yok annem var bir de küçük kardeşim var. Annem insanların pisliğini temizleyerek para kazanmaya calisiyor:( fakat bu parayla sadece karnımızı doyurabiliyoruz. Sürekli birşeylerin düzelmesi için sukretmekten çok yoruldum. Tüm arkadaslarim ve yaşıtlarım Şimdiden tatile gitmiş Bodrum İzmir antalya herkes geziyor hayatını yaşıyor. Annem sürekli bize biz izlemeye gelmişiz napalim diyor. Ben öğrenciyim annem sabahtan akşama kadar çalışıyor bende yemek yapıp kardeşime bakıyorum gerçekten insan bunalıma giriyor hergun aynı. Bide böyle gezen insanlar görünce daha da üzülüyorum kardeşimde üzülüyor. Babam hayatta ama bize bakmak istemiyor para da göndermiyor kendisi zengin bi adam.. ama hep şiddet gördük o yüzden böyle oldu şu an o içkiye para harciyoedur. Akrabalarımız da zengin ve hergun tatildeler biri marmaris biri antalya biri İzmir biri hiç olmasa denize gdiiyor yani çoğu insan böyle yapacak isleri ve planları varken biz niye boyleyiz anneme bu yaz ne yapacağız çok mutluyum dedim. Bana ne yapıcaz allah allah kardeşine evde bakarsın ben çalışcam bu kadar dedi üzücü gerçekten
Hiçbirşey yapamıyoruz çok şanssızız?
Cevapla