Hiçbirşeymi yolunda gitmez yoksa bizler nankörmüyüz?

Aslında hayatın gerçek amacı zaten zorluk ve sınav değilmi insan oğlu için her şey zormu hiç yaşadığı şey güzel ya da mutlu edici gelmezmi bazen geçmişte hayal ettiğim herşeyin sahibi olduğumu ama yinede mutlu olmadığımı fark ediyorum nankörmüyüz
Hiçbirşeymi yolunda gitmez yoksa bizler nankörmüyüz?
Cevapla