İlk olarak 1917 yılında Rus Çarlığı'nın yıkılışı sonrası ortaya çıkan Komünizm, günümüzde hala bazı ülkelerde uygulanıyor.1917 yılından beri Komünizm iyi mi yoksa kötü mü tartışmaları sürüyor. Peki sizce Komünizm iyi mi yoksa kötü mü?








demokrasi dışı olan hiç bir yönetim biçimini desteklemiyorum. şurada kaç yıl yoldu ne çabuk unuttunuz. dünya genelinde1 milyar insan etkilendi en az 500 milyon insan komünizm yüzünden öldü. Çinde komünizm yüzünden insanlar tepeye kadar dolu buğday ambarlarının dibinde açlıktan can verdi..
bi bakımdan iyi bi bakımdan kotü özel mülk sahibi olamazsın ama devlet senden aldığı inek için sana bedava süt verir oturabilceğin konut verir
Cevap
3Cevap
insanoğlunun olduğu hiçbir düzen iyi değil benciller yaşasın sosyalizm ahaha
🤔 iyi olduğunu sanmıyorum.
Bundan daha boktan fikir gelmemiştir.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?