Arkadaşımla, arkadaşlığımı sonlandırmak istiyorum, bunu ona nasıl söylemeliyim?

Arkadaşımla, arkadaşlığımı sonlandırmak istiyorum, bunu ona nasıl söylemeliyim?
Aramızda saçma bir sebepten kötü bir tartışma geçti ve tam kavga noktasına gelmişken bir arkadaşın araya girmesiyle sözde ortam yumuşasa da benim 2-3 aydır içim hiç rahat değil ve o kişiyle arkadaşlığımı bitirmek istiyorum ama aradan da 2-3 ay geçti sözde halen arkadaşız ve tam kapanmadan yani Nisan başından falan beri görüşmüyorum da kendisiyle ama bu kişi aynı zamanda ortak arkadaş grubumuzda olan biri hani ben arkadaşlığımı sonlandırırsam onunla diğerleri ya onunla ya da benimle takılacak duruma göre yani bazen onunla bazen benimle, sizce nasıl bir yol izlemeliyim, gidip konuşup seninle yaşadığım olayı unutmadım ve artık hayatımda tatsızlık çıkartacak ve benimle kavga noktasına gelecek insanı hayatımda istemiyorum desem, sizce anlayışlı davranır mı, sanmam ki olay çıksın ki çıkarsa da ağzının payını alır ama ben saygılı bir şekilde işi çözmek istiyorum, sizce ne yapayım, bitireyim mi arkadaşlığı yoksa 2-3 ay geçmiş aradan bir daha yaparsa bitir mi dersiniz, çok ani olduğu için o günkü olay üstü örtüldü ama ben unutmadım yani, fikirlerinizi bekliyorum.
Arkadaşımla, arkadaşlığımı sonlandırmak istiyorum, bunu ona nasıl söylemeliyim?
Cevapla