Adolf hitler olmasaydı daha mı fazla kişi ölürdü?

bilemeyiz ama yine de savaş ve soykırım olurdu çünkü zaten nazi almanyası vatandaşları ve askerleri böyle birşeye izin vermişdi yani her türlü olurdu bu ve bu seferde amerika rusya savaşabilirdi çünkü almanya ortak düşman oldugu için amerika ile rusya müttefik olmazdı tabi

bir süre sonra soguk savaş oldu ama bana öyle geliyorki 2. dünya savaşı olmasa yani adolf hitler 2. dünya savaşı açmasaydı millet savaşın ne demek oldugunu bilmiycegi için bu savaş yine olabilirdi ve daha erken olurdu gerçi adolf hitler olmasa bu sefer de bir başka kişi olurdu yani illa birisi olucak
Adolf hitler olmasaydı daha mı fazla kişi ölürdü?
Cevapla