bilemeyiz ama yine de savaş ve soykırım olurdu çünkü zaten nazi almanyası vatandaşları ve askerleri böyle birşeye izin vermişdi yani her türlü olurdu bu ve bu seferde amerika rusya savaşabilirdi çünkü almanya ortak düşman oldugu için amerika ile rusya müttefik olmazdı tabi
bir süre sonra soguk savaş oldu ama bana öyle geliyorki 2. dünya savaşı olmasa yani adolf hitler 2. dünya savaşı açmasaydı millet savaşın ne demek oldugunu bilmiycegi için bu savaş yine olabilirdi ve daha erken olurdu gerçi adolf hitler olmasa bu sefer de bir başka kişi olurdu yani illa birisi olucak
bir süre sonra soguk savaş oldu ama bana öyle geliyorki 2. dünya savaşı olmasa yani adolf hitler 2. dünya savaşı açmasaydı millet savaşın ne demek oldugunu bilmiycegi için bu savaş yine olabilirdi ve daha erken olurdu gerçi adolf hitler olmasa bu sefer de bir başka kişi olurdu yani illa birisi olucak
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer