Kargomun akıbetini sorduğum satıcı cevabında 2 kere "efendim" yazmış. Kapanma sebebiyle gecikme oldu efendim, hallolacak efendim..
O kadar kötü hissettim ki. Satan ve satın alan arasındaki iktidar ilişkisinde benim için her daim satıcının konumu üsttedir. Hizmet veriyor, emek sarf ediyor, allahım nasıl mahçup edici onlara efendi olmak. Eğer hizmeti veren taraf o an ben olsaydım ben üstte idim.
İş yerine gelen bir kurye ofisin havasından suyundan mıdır birden bu tarz mahçup havaya girmişti. Bizim hiyerarşiye karşı olan, eşitliği özümsemiş kurucu da anında onun o mahçup beden diline bürünmüştü (:: Böylelikle durumu eşitleyivermişti.
Ben de kendimce mesajda art arda teşekkürler sıralayıp durumu eşitlemeye çalıştım bugün (::
O kadar kötü hissettim ki. Satan ve satın alan arasındaki iktidar ilişkisinde benim için her daim satıcının konumu üsttedir. Hizmet veriyor, emek sarf ediyor, allahım nasıl mahçup edici onlara efendi olmak. Eğer hizmeti veren taraf o an ben olsaydım ben üstte idim.
İş yerine gelen bir kurye ofisin havasından suyundan mıdır birden bu tarz mahçup havaya girmişti. Bizim hiyerarşiye karşı olan, eşitliği özümsemiş kurucu da anında onun o mahçup beden diline bürünmüştü (:: Böylelikle durumu eşitleyivermişti.
Ben de kendimce mesajda art arda teşekkürler sıralayıp durumu eşitlemeye çalıştım bugün (::
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer