Kuzenimden tacize uğradım ya da ben öyle olduğunu düşünüyorum ve ne yapmam gerektiğini bilmiyorum?

Benden 8 yaş büyük bir kuzenim var biz gerçekten aile olarak kuzenlerimle teyzelerimle çok yakınızdır ve bu kuzenimlede çok yakındık. Ben 6 yaşındayken kuzenim 14 yaşında falandı herkes uyanmıştı biz de tek kalmıştık birlikte yatıyoduk genel olarak kuzenim beni hep öper ama bu sefer yorganın altına çekti ve dudağımdan öptü o sıra anlamadım tam olarak ama ben bu durumu yıllardır unutamıyodum ve bir şeyler hissetiğimi falan düşünöeye başladım ve kuzenim yıllar geçtikçe bana daha yakın oldu ben hep yatarken yanıma gelir benimle yatar öper sarılır ve bunları yaptıkça ben o anı hatırlardım kötü hissederdim bir keresinde ışık kapalıyken yanağından öpücekken dudağından öpmüştüm abi özür dilerim demiştim tekrar öpsene demişti ben neden bilmiyorum ama o öyle diyince öpmüştüm sonrasında çok pişman oldum tabi zaman geçtikçe tacize uğranmış hissetim ve en kötüsü de sevgilisi olunca bir kere bile gelip sarılmadı onları da kötü niyetle yaptığını düşündüm kendi içimde kötü şeyler yaşıyodum ağlıyodum ve ondan gitgide nefret etmeye başladım bi kız kuzenime anlattım ama ne olduğunu söylemedim ağlayarak bir şey yaşamıştım dedim yüz yüze gelince konuşuruz dedim umarım aileden birine söylemez ailem dağılır diye korkuyorum ama bir yandan da tacize uğradığımı düşünüyorum ne yapmalıyım
Kuzenimden tacize uğradım ya da ben öyle olduğunu düşünüyorum ve ne yapmam gerektiğini bilmiyorum?
Cevapla