Ülkemiz virüs ile mücadele ederken, şehidimiz varken kutlamalar yapmak doğru bir şey mi?

Selam,

Ülkemiz virüs ile mücadele ederken bugün Beşiktaş şampiyon oldu. İnsanlar evde tam kapanırken taraftarlar çıkıp kutlama yapıyor. Bugün şehitlerimiz varken kutlama yapmak ne kadar doğru bilmiyorum. Ateş düştüğü yeri yakar. Kudüs'te insanlar bizim için nöbet tutarken bizim burda kutlama yapmamız doğru mu

Bu arada tebrikler Beşiktaş
Ülkemiz virüs ile mücadele ederken, şehidimiz varken kutlamalar yapmak doğru bir şey mi?
Cevapla