Selam,
Ülkemiz virüs ile mücadele ederken bugün Beşiktaş şampiyon oldu. İnsanlar evde tam kapanırken taraftarlar çıkıp kutlama yapıyor. Bugün şehitlerimiz varken kutlama yapmak ne kadar doğru bilmiyorum. Ateş düştüğü yeri yakar. Kudüs'te insanlar bizim için nöbet tutarken bizim burda kutlama yapmamız doğru mu
Bu arada tebrikler Beşiktaş
Ülkemiz virüs ile mücadele ederken bugün Beşiktaş şampiyon oldu. İnsanlar evde tam kapanırken taraftarlar çıkıp kutlama yapıyor. Bugün şehitlerimiz varken kutlama yapmak ne kadar doğru bilmiyorum. Ateş düştüğü yeri yakar. Kudüs'te insanlar bizim için nöbet tutarken bizim burda kutlama yapmamız doğru mu
Bu arada tebrikler Beşiktaş
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer