Dünyanın her yerinde Delta varyantına bağlı ölüm ve vaka patlaması yaşanıyor! Biz niye virüsü yenmiş gibi davranıyoruz?

ABD'de ölümler 500 e, Rusya, da 1000 kere, Endonezya'da her gün 1000 kişinin ölmesi 60 bin vaka varken biz niye deli gibi açıldık? Hata vatandaşta mi, hükümette mi sizce?
Dünyanın her yerinde Delta varyantına bağlı ölüm ve vaka patlaması yaşanıyor! Biz niye virüsü yenmiş gibi davranıyoruz?
Dünyanın her yerinde Delta varyantına bağlı ölüm ve vaka patlaması yaşanıyor! Biz niye virüsü yenmiş gibi davranıyoruz?
Cevapla