LGBT Bireylerin Sayısı Artıyor Mu?

Sizce 21. yy'da LGBT bireylerin sayısı artıyor mu, yoksa aktivizm ve insanların bu konulara olan ön yargılarının kırılmasıyla kendilerini belli etmeye mi başladılar?
Pride Walk İstanbul İstiklal Caddesi 2014
Pride Walk İstanbul İstiklal Caddesi 2014
Bu işlerin içerisinde, kendince aktivizm yapan "trans lezbiyen" bir birey olarak konuşacağım;

Aslında çok ama o kadar çok queer var ki inanamazsınız televizyonlarda eşcinseller, translar ve diğer yönelimler/kimlikler saçma sapan kalıplara sokulduğu için ve bu karikatürize, homofobik, transfobik karakterlere gene homofobik, transfobik kişilerin yorumlarını görünce kendilerini saklıyorlar, gizleniyorlar hatta tepki çekmemek için homofobiklik, transfobiklik yapıyorlar.

Queer olmak kesinlikle "cishetero" bireylerin empati kurmasının mümkün olmadığı ve herhangi bir şekilde sözüm ona "tedavi edilebilir, düzeltilebilir" bir durum değil. Hatta insanlar homofobinin, transfobinin ne olduğunu tam olarak bilmediği, bu bireylere nasıl konuşmaları gerektiğini bilmedikleri için farkında olmadan veya olarak çok kırıcı olabiliyorlar.

*Queer= Kendisini cisgender heteroseksüel olarak sınıflandırmayan insanlar için kullanılan bir isim. Bu kavrama "cisgender heteroseüel" olmayan bütün bireyler dahildir.
LGBT Bireylerin Sayısı Artıyor Mu?
Cevapla