Yoksa yasaklara uyup evde misiniz? Ben akrabaları görmediğim için daha mutluyum 😂 


Hayır yapmadık ve dis kapıya ve bahçe kapısına kusurabakmayin evde annemiz babamiz var 70 yaş üzeri diye hepinizin bayramı kutlu olsun dedik kapılar kilitli dedik
Cevap
6Cevap
Bizim akrabalar Maşallah keçi sürüsü gibi üreyip üreyip peşlerine taktıkları çocuklarıyla hiç çekinmeden yasak Masak demeden geldiler
Yaşadığım ülkede bildiğim sadece 2 tane akrabam var onlarlada neredeyse hiç görüşmsfdjm bir sadece anneannemi ve dedemi aradım
yok evden çıkamıyoruz kı :) ama böylesi daha iyi aman kim uğraşacak akraba ile :D
Ben yapmadım zaten bütün akrabalar bizim eve geldi #bayramaisyan
Aynı ülkede yaşadığım pek akrabam yok ama olanları ziyaret ettim
Ben yapmadım ama bize gelen oldu
Akrabalardan nefret ediyorum
Hayır kimseye gitmedim.
Ceza yazarlar diye çıkmıyoruz
Yapmadım çünkü şehir dışındayım.
Evden çıkmadı
Yapmadım
Sadece ailemi ziyaret ettim.
Malesef hayir
Yapmadım hayalim gerçek oldu 😂
Hayırr
Yapmadım.
Pek değil
Hayıırr :((
Yapmadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?