Eşimin çocuklarına bir türlü alışamıyorum, ne yapmam lazım?

Merhaba ben 10 aydir evliyim 23 yasindayim ve esimin 3 tane oglu var 12,13 ve 18 yaslarinda, 2 kucukle cok fazla konusamiyorum cunku farkli dil konusuyorlar turkce bilmiyorlar ve surekli bizimle kaliyolar anneleri terk etti. Fakat benim sorunum daha benim yasim kucuk oldugu icin anne gibi davranamiyorum ve zaten imkansiz cunku cocuklar cok sorunlular cok yaramazlar hic dinlemiyolar ve cok pisler. Ortanci neredeyse her gece altina isiyor evde surekli temizlik yapiyor ve camasir yikiyorum hergun farkli yemekler yapiyorum. Bazen dusunuyorum esimi cok seviyorum keske cocuklar olmasaydi esimle cok mutlu olurdum diyorum. Cocuklara bi turlu isinamadm ve bunu belli ettirmemek sanki kotu bisey yapiyormusum gibi geliyor, ne yapcagmi bilmiyorum eger bi gun ayrlirsam bu cocuklar yuzunden olucak..
Eşimin çocuklarına bir türlü alışamıyorum, ne yapmam lazım?
Cevapla