Esenler otogarı bi kadın için hala o kadar tehlikeli mi?

Bi yıl kadar önce ilk defa otobüsle gitmiştim istanbula, indiğimde gere yarısı o civarlardı, otelde yerimi ayırtmistim, taksi bulmaya çalışıyodum, birisi geldi yanima azıcık aklin varsa bi dakika daha durmazsin burda seni farkettiler bile dedi, cidden bi değişik insanların olduğu yerdi, tinerci tipler vs. şu an düzeldi mi?
Esenler otogarı bi kadın için hala o kadar tehlikeli mi?
Cevapla