Bugün kaç kişiye ''evde oturuyoruz be ne yapalım işte'' dediniz?

Hello güzel insanlar,

Tamam pandemi falan da, her aradığıma şey diyorum. ''Ne yapalım be evdeyiz işte'' E bu ne biçim bayram :(
Bugün kaç kişiye evde oturuyoruz be ne yapalım işte dediniz?
Neyse iyi bayramlar, nolsun evde oturuyoruz be.
Bugün kaç kişiye ''evde oturuyoruz be ne yapalım işte'' dediniz?
Cevapla