Erkek, karısının izni olmadan evden çıkabilir mi?
Evet, karısı izin vermese de çıkabilir.
Hayır, karısı izin vermiyorsa çıkamamalı.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ne erkek ne de kadın için hoş bir durum bu. M.Ö yaşamıyoruz ki. Kimse kimseden izin almamalı. Evlenildi diye sanki bir malmış gibi sahip olunan bir şeymiş gibi yönlendirilemez kimse. İki kişide nereye gideceğini haber verir ve gider. İzin alınmaz.
İzin almak veya vermekten ziyade haber verilmeli. Ben şu an evden çıkacağım zaman annemden izin almıyorum, ileride eşimden neden alayım ki? Ama mutlaka haber verilmesi gerektiğini düşünüyorum.
Karşılıklı izin alınmalı. Aslında izin değil haber verilmeli. Ölüm var başka şeyler var. Herşey biz insanlar için. Haberimiz olsa daha iyi olur.
Erkek, evden çıkarken karısından izin alması ya da haber vermesi gerekir.
Cevap
28Cevap
Sevgilimsiz bir yere gitmem tam süt çocuğu modeliyim ilişki de :D Lan hayatımın anlamı diyosunuz da neden hayatınızın anlamını evde bırakıp piçlik peşinde koşuyonuz kodumun erkekleri :D
Evli olmaları birbirinin sahibi olması anlamına gelmez. Herkes istediği zaman birbirinden izin almadan çıkabilir. Sadece haber verebilir o kadar.
Hangi yılda yaşıyoruz? Kadın ya da erkek yanlış bir şey yapmayacağı sürece canı ne zaman isterse dışarı çıkabilir.
Nereye gidip kaçta geleceğine bağlı olarak haber verir ve tripli bir çıkış olduğunda dönüşte gönlünü alacak şekilde boş gelmemesi gerekir.
Çıkabilir ama duruma göre değişir. Kadın şüphe duyuyorsa biriyle aldatacagindan falan izin vermeyebilir.
5 yaşında çocuk mu bu bir şey için izin alsın 😀 sonraki soru: erkek karısının izni olmadan nefes alabilir mi
Tabii ki de çıkabilir. Sonuçta o kişi karısının malı değil. Kendin için yaşıyorsun be kardeşim.
Çıkar kadın da çıkar aynı şekilde. Sahibi değil eşisiniz sonuçta
evet çıkabilir. yanlız nezaketten karısına sorması güzel olur
Bence;
Cinsiyet farketmeksizin izin alma değil bilgi verme zorunluluğu var.
Bence eşler birbirlerinden bazı konularda izin almalı bazı konulardada haber vermeli !!!
İyice köleleştirmeyin insanları. Kim kimden neyin iznini istiyor kardeşim ya
Bence izin almak biraz sıkıntılıbir söylem. Haber verip cikabilir
İzinsiz biraz sıkıntı olabilir :d kadınlar tehlikeli
İzin değilde bilgi verebilir tabi izin olmayınca çıkmak yermi bilemem
haber vermesi şart evli bir insan öyle istediği gibi girip çıkamaz o evde tek başına yaşamıyor sabah 8 de gidip akşam 12 de evine dönemez dönse bile eşine haber vermek zorundadır evliliğin sorumlulukları vardır bilmeyeceksen evlenmeyeceksin.
Söz konusu izin değil canım benim
Nerde olacağını nereye gideceğini bilmeye hakkı var
Her iki taraf da birbirinden izin almamalı, haber vermek yeter.
İzin değil de nereye gittiğini ne yaptığını bildirmek daha hoş olur
Sen ne kadar söz dinlersen oda okadar dinler çıkmam aga karımdan önemlimi dışardakiler 😂😂
İki tarafta birbirinden izin almamalı ama haber vermeli
Bu nasıl soru bu ülkede herkes eşit değil mi olmazsa tasma takın öyle gezelim
İzin ne ya, tasma da taksın oldu olacak.
Izin almasimi gerekiyor, nasil bir evlilik bu?
Çocuklar izin alır yetişkinler haber verir😉
Evet çıkabilir neden izin alsın ki.
Iki tarafta cikabilir
Eşler biribirinin sahibi değil
Haber vermesi gerekir
erkekler kölemiz mi bizim?
İzin almak değil haber vermek gerekir
İzin almam sadece haber veririm
evet çıkar yok bide izin alsın
Peki kocası izin vermeyince karısı çıkabilecek mi?
Çıkabilir tabiki erkek sonuçta
Peki kadın?
Çıkar ama izin değilde haber vermesi gerekir ama erkek de izin almaz sadece haber vermesi gerekir ama kadın bazı durumlarda izin alması gerekir
Erkek izin almıyosa kadın da almaz.
Demek istediğim erkek kadına göre daha serbest olması gerekir kadın örnek gece dışarı çıkamaz sorun olur diye
Asıl kadın erkekten daha serbest olmalı sebebi ise erkek bu napacağı belli olmaz iradelerine sahip çıkamıyorlar daha dün EVLİ adamın biri bana aynen şunu yazdı bak;
"en son olan şey ise şu bigün ben giyim kabinlerinin olduğu bölümde ürünleri istifliyordum.. o da giyim kabinine geldi yeni ürünleri giyip çekilmek için.. buraya kadar herşey normal ama o giyim kabinin perdesini hafif aralıklı bırakıp öyle soyundu arkası dönük. çok afedersin ama bayağı gördüm yani kiloduna kadar falan
Cum, 14 May 00:46
etkilendim zaten güzel bi kız mağazada kimse yok bende kendime engel olamadım gittim perdeyi tamamen açtım utandı dedim seni izliyorum çok güzelsin suss ve öptüm bişeler oldu işte"
O adam mı yaşadığı hikayeyi mi anlattı sana
Hmm aynen adam değil tabii ki ve çoğu erkek böyle iradesiz. Buna da kaçamak diyolar
Her erkek değil örnek ben iradesiz biri değilim Allah şükür libidom yüksek olsa bile bunun erkek ile kız ile alakası yok
Her erkek demiyorum ki çoğunluğu böyle diyorum. Size de helal olsun o zaman
Yok önemli olan insanın kendi içinde bir şey olması eğer birini gerçekten seven biri ile evlendiysen değer verir giderken evden haber verir güzelce karşıdaki kişi saygı duyar ve gider
Evet
Hadi iyi günler size
Neden izin alıyor onu anlamadım
Çıkarım Kafama göre kafa nereye biz oraya
Ne izni ya? Haber versin yeter
Tam tersi olabilir 🙏
Kadın erkeğe karışmamalı bence
Kari kim la izin mi alicam bu saatten sonra
Çıkamaz izin alsın once
Çocuk mu izin alacak gönlünü alsa yeter
Nasıl karısı izin istiyorsa erkek de istemeli
Evet, karısı izin vermese de çıkabilir.
Ben tuvalete gitmem izinsiz
Çıkamaz
Çıkabilir erkekte çıkabilir kadında
Cikamaz cikmamali 😎
İzin istersin ama vermezse gine çıkarsın
Cikabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?