Aranızda hala koronaya yakalanmayan var mı benim gibi, yakalananlar nasıl atlattiniz ağrı falan çektiniz mi yoksa hafif mi atlattınız?


Ben hala yakalanmadım hiç dikkat etmememe rağmen 😅
Yakalanmadik şükür
Cevap
9Cevap
Ben anneme teşhis konulunca öğrendim virüsü kaptığımı. Hiç değişiklik olmadı. Teşhisten 4 gün sonra tat koku gitti ama.
1.5 yıldır çift maske takmama ragmen annemin eve getirmesi
Dggsfssgsh
Hıhım
Bi kere bile olmadı be
Ben yakalanmadim
Sırrım :yakalanmamak 😏
Daha hiç yakalanmadım
Enayiymişim gibi hissediyorum bazen ama değer
Tat koku kaybettim 3 hafta
Hemde çok kötü bir durumdu
Açık mesafede dibimde insan olmadıkça maske takmıyorum diye kızan arkadaşlarım oldu 1 yıldır atlatmayan bir ben kaldım.
grip gibiydi hafif atlattım ben..
Orta geçti
ben yakalanmadım. Hem de istanbuldayım
2 covid 3 temas oldum ölmedim
İyi iyi
Bildiğim kadarıyla hayır ama olmuş ta olabilirim
test bile yaptırmamış olan ben ıcnırkfjnf
Ben✋
Yakalanmadım
Ben yakalan madım
Şükür
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar