Öncelikle merhaba,
5 ay önce evlendim ve Türkiye’den Almanya’ya geldim. Türkiye’deyken işimi yapıyordum (Öğretmenim).
Geldikten sonra yabancı dil problemi dolayısıyla çalışamıyorum. Dil Kursuna kayıt yaptırdım ama Covid dolayısıyla kursa başlayamıyorum şu anda.
Evde çok sıkılıyorum, bu şehri, bu ülkeyi, bu kültürü, buradaki insanları ve evimi sevmiyorum.
Eşimle severek evlendik, bana her konuda yardımcı oluyor ama artık son zamanlarda onunla bile konuşmak istemiyorum. Dışarı çıkmak istemiyorum. İnanılmaz mutsuz hissediyorum. Bilmiyorum bundan olabilir mi ama sürekli vücudumda ağrılar oluyor. Kulağım ağrıyor, doktora gidiyorum ilaç vs. Geçiyor. Sonra dişim ayırmaya başlıyor, tekrar doktora. O geçiyor baş ağrısı başlıyor (ki ben yılda 1 sefer anca doktora giderdim.) Vücudum bile error veriyor gibi geliyor.
ülkemi, baba evimi, ailemi çok özlüyorum.
Eşimi de üzmek istemiyorum ama ondan da uzaklaşıyorum istemeden.
sadece koltukta, akşam kadar televizyonun karşısında boş boş oturmak istiyorum. Yemek temizlik vs. dışında öyle oluyor zaten.
ya lütfen dalga geçmeden birileri bir şey desin bana
5 ay önce evlendim ve Türkiye’den Almanya’ya geldim. Türkiye’deyken işimi yapıyordum (Öğretmenim).
Geldikten sonra yabancı dil problemi dolayısıyla çalışamıyorum. Dil Kursuna kayıt yaptırdım ama Covid dolayısıyla kursa başlayamıyorum şu anda.
Evde çok sıkılıyorum, bu şehri, bu ülkeyi, bu kültürü, buradaki insanları ve evimi sevmiyorum.
Eşimle severek evlendik, bana her konuda yardımcı oluyor ama artık son zamanlarda onunla bile konuşmak istemiyorum. Dışarı çıkmak istemiyorum. İnanılmaz mutsuz hissediyorum. Bilmiyorum bundan olabilir mi ama sürekli vücudumda ağrılar oluyor. Kulağım ağrıyor, doktora gidiyorum ilaç vs. Geçiyor. Sonra dişim ayırmaya başlıyor, tekrar doktora. O geçiyor baş ağrısı başlıyor (ki ben yılda 1 sefer anca doktora giderdim.) Vücudum bile error veriyor gibi geliyor.
ülkemi, baba evimi, ailemi çok özlüyorum.
Eşimi de üzmek istemiyorum ama ondan da uzaklaşıyorum istemeden.
sadece koltukta, akşam kadar televizyonun karşısında boş boş oturmak istiyorum. Yemek temizlik vs. dışında öyle oluyor zaten.
ya lütfen dalga geçmeden birileri bir şey desin bana
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Evde kendince dil öğrenmeye çalış, en azından bir uğraş bulmuş olursun
Hiç bilmiyor değilim, günlük temel basit konuşmaları yapabiliyorum. Ama hiçbir şeyi yapmak isteği ve azmi yok içimde. Her gün diyorum bugün oturup çalışayım, kitap okuyayım vs. Ama asla yapamıyorum
Kötü olmuş yaaa
Depresyona sürüklenirsin böyle yaa
Online terapi almayı deneyebilirsin bence 🙄 içine dökerek rahatlarsın belki
Sanırım evet haklısın, teşekkür ederim
Rica ederimm 💕
Ülkeye geri dönmeyi düşündün mü
Mutsuz isen dünyalar senin olsa ne değişecek
Kesinlikle düşünüyorum ama eşim 16 yıldır burada yaşıyor. Bu düzeni Türkiye’de kurmak bizim için şu an çok zor.
16 yılda para birikimi olmadı mı
Esasında oldu ama ailesinin bazı sıkıntıları dolayısıyla onlara yardımcı oldu. Düğün ev bark kuralım derken aileden destek görmeyince her şeyi kendisi tek başına yaptı. Böyle olunca birikim de kalmadı
Anlıyorum
Mutsuz olmamalı insan
Sonuçta yarın ölecez belki
Hayata bi kez geliyoruz tadını çıkarmalıyız
Kesinlikle çok haklısın, ama onu yapamıyorum işte
Bişi diyemem
Fazla konuşup canınızı sıkmakta istemem
Abla al beni yanına