Türk Erkekleri Neden Çok Abaza?

Sizin fikirlerinizi merak etmekle birlikte ben olayı çozdum ve anlatiyorum.
Bizi askerde dolduruşa getiriyorlar.
Çocukluk yıllarımıza indim bir sey bulamadım derken biraz yukarilara cıktim ki problem askerlik yıllarimızda.
Her sabah koşu yaparken soyledigimiz tüm marşlar mustehcendi.
Bizi en cok abazalığa sevkeden marş buydu.
"Sarisın, esmer, kumral farketmez. Çunku biz tankçıyiz, tankcilar affetmez"
Hele "kadında var, kızda da var, anahtarı bizde de var" marşınin devamini yazsam siteden kovulurum valla.
Bizim bir suçumuz yok.
Bizi askerde doldurup üstunuze salıyorlar.
15 ay her sabah bu marşlari okuyan bir genç tabiki abaza olur😀

Sırf bu yuzden çok kolay yolundukları için seks turizminin yogun olduğu bölgelerde en sevilen müşteriler türkler ve isin ironik tarafı türkler sevilmelerinin nedenlerini başka başka alakasız konulara bağlıyorlar.😀
Güncellemeler
+1 yıl
Yorumlarda gelen sorulara baktımda gerçekten bu marşlar mı okutuluyordu diye sormuşlar.
Ya siz her sabah "vatan, millet sakarya" tarzında marşlar mı okuduğumuzu sanıyordunuz?
"Sarışın, esmer, kumralı" her sabah 15 ay okursak tabiki kadın görünce hiç din, dil, Irk ayrımı yapmıyoruz. Zaten ayrım yapmamakta en başarıli oldugumuz enternasyonal hareketimizde bu.
Güncellemeler
+1 yıl
Şimdi yasaklanmış bu marşlar diyorlar. Çok üzüldüm açıkçası. Bu marşlar bizi çok mutlu ediyordu.
Duyar kasmayın hemen. Mutlu oluyorduk işte😀
Türk Erkekleri Neden Çok Abaza?
Cevapla