Cinsel istismarı yıllar sonra aileye anlatmak yanlış mı?

24 yaşımdayım ben çocukken kuzenim (kız) benden 7 8 yaş büyük. Ne zaman onlara gitsek ya da onlar bize gelse, Hatırladığım kadarıyla öp-erdi ve ellerdi, sonra kendine ellettirirdi istediği yerlerini. Bu kaç yaşıma kadar sürdü bilmiyorum. Ama kimseye söylemememi isterdi. Öylede yaptım. Çok sık gittiğimiz bir yerdi. Gideceğimiz ya da geleceğimiz haberini duuduğumda psikolojikmen yine öyle şeyler olacak diye kendimi hazırlar çok sıkılır ve hemen bitsin isterdim bir nevi görev edinmiştim. Sizce bunu aileme açmam gerekli mi. Yoksa hep yaptığım gibi unutmaya mı çalışmalıyım. Çok uzun yıllar oldu.. İlk başladığında okula gitmiyordum bittiğinde de sanırım 4 ya da 5inci sınıf olabilirim.
Güncellemeler
+1 yıl
Konuyu aileme açıp karagaşa yaratmcam. Konuyu yıllarca neden açmadın demişsinz. Annem yıllarca hastanelerde kaldı neredeyse annesiz, babasız büyüdüm. Babamla inşaatlarda çalıştm. Bu konularla uğraşack kafam olmadı. Hayatm yoluna girmeye başladı, sıkıntılarm şimdi gösteriyor kendini. hepsini iyileştirp hayatıma bakmak ve kalbimn daha normal çalışmasnı istiyorm. Yargılamadn aşağılamadn incitmedn yorum yapan hatta yerime üzülüp yanmda olan herkese teşkkür ederm. güçlü hissettm. İyiki varsınz🙏🏻❣️
Cinsel istismarı yıllar sonra aileye anlatmak yanlış mı?
Cevapla