Unutmak, unutmaya çalışmak sadece sana zarar verir. Susmak sadece başkalarının rahatı içindir ve seni bu olaydan daha fazla yaralayan bir şey varsa eğer susmak zorunda hissetmek ve susmaktır. Herkes hayatına devam ederken senin yıllar önce olan bir olayı hala dün gibi hatırlamanı anlayabiliyorum. Kendini nasıl mutlu hissedeceksen öyle yap. Ayrıca ensest taciz olayları aile içinde kalmaya meyillidir adımız çıkmasın hesabına, eğer anne ve babana güveniyorsan önce onlara söyle yoksa git direk kendin şikayetçi ol. Lütfen daha fazla acı çekmemek için psikolojik destek almayı ihmal etme.
15 Yorumla- +1 yıl
barandogan.av.tr/.../...sucu-cezasi-nedir-tck.html
belki bakmak istersin
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim zaman ayırıp yanımda olduğun için 🙏🏻 linke bakıcam
Soran+1 yılEvet bundan sonra bunu yapacağım 🙏🏻 ağzı olan herkes konuşuyor gerçekten.. iyiki varsın ❣️
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılMerhaba, erkeklerin yorumları iş olsun diye çoğu. Bittiğinde 4. Ya da 5. sınıfa gidiyordum yazmışsın, hala şimdi yapıyor mu yazmış, biri de peki sen de iz bıraktı mı demiş🙄 iz bırakmış travma yaratmış ki soruyu açmışsın Allahım😒.. söyleyip söylememe kısmı seni ilgilendirir ama ben olsaydım söylerdim. Bunca yıl zihnini zehirleyen karanlıkta bıraktığn bunhatıralar artık aydınlanmalı. Senin hiçbir suçun yok kız kuzenin yapmış ve ortalık birbirine girmez korkma sadece o kişiye bakış açıları değişir ve mesafeli olurlar. Bu seninde işine yarar yerli yersiz ortamında bulunmaz görmezsin onu hem de yükünü atarsın hafiflersin. Ama mutlaka bir psikolog yardımı alırsan inan çok iyi gelecektir sana. Mutlu günler dilerim🌸
76 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim ne güzel yazmışsın 🙏🏻
Cevap sahibi+1 yılRica ederim😊
- +1 yıl
Ben iş olsun diye yorum yapmadım sadece daha fazla zarar görmesin diye susmasını öğütledim ama kendisi beni saçma sapan ithamlarla suçladı. Öbur dünyada hesaplaşırız hiç merak etmesin ben onun iyiliği için konuştum ama siz daha fazla zarar görsün istiyorsunuz. Rezil olan ben değilim kendisi çünkü haksız ithamların sahibi ben değilim kimseye yargısız infaz yapmadım ömrü hayatımda
Soran+1 yılSen baya baya üzerine alınıp kendi kendine gelin güvey olmuşsun. Bir problemin olmasaydı bu derece rahatsız etmezdik seni. İstersen bi kenara çekilde kendini bir düşün. Kimsenin sana birşey dediği yok. Benim yararımı düşünün bütün insalara teşekkür ettim. Konuşmak için konuşuyorsun devam etme
- +1 yıl
Soru güncellemesi yapılmış galiba neden iş olsun diye yorum yapalım ki kız kuzenin seni rahattız ettmiş ve bu küçük'ken olmuş hâlâ devam ediyor diye birşey yoktu sorda ama hala korkuyorum vardı bende 5. sınıfa giderken olan bir olay şimdi açılsa bile etkisini yapıp etmiştir giit yüzleş Allah uzun ömür versin de rahatla piskoloğa giitsen de sana diyeceği korkun ile yüzleş olucaktir korkun kim kız kuzenin bende onun ile yüzleş diyorumm
Cevap sahibi+1 yıl@soran Eig için teşekkür ederim canım🌱 üstüne alınması gerekenler gelmiş onlar biliyor kendini. En iyi mahkeme kişinin vicdanıdır, her şeyi herkesi susturabilirsin onu susturamazsın. Olayın hala devam etmemesi kimileri için üstünün kapanması halı altı edilmesi gerek demek. Ne kolay değil mi, yaşadın ama şimdi SUS! öyle ya, şimdi devam etmiyorsa neden konuşulsun bu içine dert olsun unutama, uyku uyuyama, o suratı gördükçe içine içine ağla dert sahibi ol ama SUS! Ayrıca yapan bir erkek kuzen değilmişki hamilede kalmamışsın ne konuşuyorsun abartıyorsun dimi yine SUS! Ayrıca unut gitsin denilmiş evet bence de unut gitsin sen niye hatırlayıp kendine dert ediyorsun ki UNUT olmamış gibi yaşanmamış gibi.. kız kuzenini de görmeyivern çok rahat ediyorsa... bunları yaşayanlar sussun, unutsun, konuşmasın aman rezillik çıkar ki mazallah. Sonra bu kadar sapık pişkin tacizci nasıl yetişsin di mi?
+1 yılBence ailene anlatmadan önce sen etkilendiğini hissetdiyor musun bilmiyorum Ma bir terapist ile konuş sonrasında ona göre hareket edersin Buradan bu iğrençliğin iki kız arasında yaşanmış olmasından dolayı ya bişey olmaz falan diyen dallamalara sesleniyorum aynısını size bir erkek Yapsa ve kızarlda Ya erkek erkeğe ne olacak falan dese güzel mi olur? Cinsiyetçi faşist aptallar sizi
21 Yorumla
Soran+1 yılBeni anlayan birilerinin olması çok güzel teşekkür ederim gerçekten 🙏🏻
- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılGerçekten çok kırıcı görüşler gelmiş. Ne ara bu kadar iğrençleştik biz.
217 Yorumla
Soran+1 yılEvet gerçekten nezaketsiz o kadar insan var ki. Ağzından çıkanı duymadan çok konuşan var. Cidden üzücü. Yobazlıktan başka birşey değil. Açıklama yapmana rağmen anlamayanlardan bahsetmiyorum bile
- +1 yıl
Açıklama yapmana rağmen anlamayanlar ve özellikle şu seni hamile bırakmamış birşey olmayan kişilerde o tacizcilerin taa kendiler çünkü. Bunlar gizli çocuk istismarcilari olduğundan böyle konuşuyorlar. Bunun başka açıklaması olamaz. Karaktersizler ya..
Soran+1 yılEvet öyleler böyle şeyleri savunan insanlar genelde aynı şeyleri yapanlar oluyor ve iğrençler
- +1 yıl
Çok doğru. Bu tür iğrenç zihniyetler kişiler hicbir zaman bitmezler. Her zaman gizli gizli kız çocuklarının susacagini düşünerek taciz ederler. Ama birşeyi atlarlar, çünkü büyüdükçe hafızları tazelenir ve herşeyi daha iyi idrak etmeye başlarlar. Inan bana çok üzüldüm seni nasıl teselli ederim bilmiyorum ama sakın kendine yüklenme, seninle en ufak alakası bile yok ve mutluluğu kendine çok görme tamam mi? Sen o zaman çocuktun ve birşey bilmiyordun. Bu olanlarda en ufak hatan bile yok kendini suçlamayı öncelikle kesinlikle düşünme. Ve için rahatlatacaksa git söyle ama herşeyi göze alarak yap bunu. Çünkü bazı insanlar ne olursa olsun sana inanmayabilirler. Bunlara hazırlıklı ol..
- +1 yıl
Kardeşim ağzından çıkanı kulağın duysun haddini aşma bak seni yamultmayim istismarcı diye yazmışsın benim hakkımda ağzını topla bak
- +1 yıl
Konuşsun herşeyi açıklasın o zaman ne değişecek olanları değiştirecek mi? İnsanlar günah işlemiş olabilir psikolojisi bozuk ise yapar insanlar değişebilir sonradan ve yaptıklarından pişmanlık duyabilir
- +1 yıl
Kimsenin günahını yüzüne vurma yarın senin günahını yüzüne vurarlar o zaman görürsün papazı
Soran+1 yıl@uzak21durun hem karşı cinsim olup hem bu kadar düşünceli olman çok güzel birşey inan bana. Sizin gibi naif insanlar hep olsun ki bizler yalnız hissetmeyelim gerçekten çok teşekkür ederim. İyi hissettirdin bana. Hep böyle kal.
Soran+1 yıl@linkerboy1991 senin baya bi yaran var anlaşılan onlardan biri olduğuna emin oldum. Biraz daha devam edersen şikayet edicem. Defol istersen. Yeterince rezil oldun platformda. Böyle savunamazsın. Ayrıca o çocuğa söyleyebileceğin tek bir laf yok senin. Yamultacakmış. Biraz beyin falan kazan önce. Ağzımı bozmıcam bas git. Günahmış. Böyle saçmalayarak duyar kasamassın. Bi papaza Falan göründe kutsasın. Çok dert etmişsin içine belliki
- +1 yıl
@linkerboy1991 Kes lan *gevsek! Illa hamile kalması gerekiyordu bu kızın gidip ağzını açması için. Fikir verirken düzgün konuş O zaman, bu kişi eğer susarsa bu tacizci kişi kim bilir daha hangi çocuklara bu alışkanlığını devam ettirecek, daha kaç tane çocuğun pskilojisiyle oynayacak. Seni ss aldim biraz daha konuşursan yemin ederim tanıdigim savcı bir abi ona gösteririm. Aynısını senin çocuğuna yaptıklarını düşün susmasını ister misin? Öğrenip o kişinin ağzının payıni vermek istemez miydin? Ama doğru ya lan sizin gibi iğrenç zihniyetler bitmez. Dua et şu kıza hamilelikle alakalı olan görüşünü bir savcılığa versem senin doğduğuna bin pişman ederler. Akıllı ol ve uza şu yorumdan.
- +1 yıl
Olur mu öyle şey bunun icin lütfen teşekkür etme. Seni dinleyip anlamak herşeyden önce insanlik görevi sayılmalı bizler için. hemcinsin olmasam da empati kurabiliyorum çok şükür. Yeter ki sizler kendinizi yalnız hissetmeyin biz her zaman doğrunun ve hakikatın yanında olacağız. En azından ben her zaman böyle olucam. Bu arada çok özür dilerim yorum karıştı ve bende biraz ağzımı bozmuş olabilirim. K. bakma ya..
- +1 yıl
Sinirimden cümleler de karışmış. Türkçeyi katletmişim. Okurken gözler kanayabilir. Okuyan kişiler k. bakmasin.
Soran+1 yılEstağfurullah ben anladım seni hiçbir problem yok, teşekkür ederim 🙏🏻
- +1 yıl
Hicbir şey için üzme kendini. Rica ederim.
- +1 yıl
Teşekkür ederim 😊
Soran+1 yılAsıl ben teşekkür ederim 🙏🏻
- +1 yıl
Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana. Hicbir sey için Sıkma canını.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
40Cevap
Bunu ailene açma bence, gerek yok. Öte yandan o kuzeninden ne kadar uzağa gitsen kardır diye düşünüyorum. Umarım evlenmiştir ve seni rahat bırakmıştır. Münasebetiniz ne denli ileriye gitti bilmiyorum ama sende yalan sezmedim. Bir psikolog, arkadaş veya sevgiline anlatabilirsin ama bence ailene anlatmamalısın.
12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim düşüncelerin için.. Böyle şeyler yalan ya da alay konusu olmayacak kadar ciddiler Bazı insanlar her ne kadar güvenimizi sarsmak için çabalasada, gerçekten zor durumda olan hiç kimseyi es geçmeyelim. böyle şeyler yaşandığında birlikte oluşumuz çok güven veriyor insana. İyiki varsınız. Evet aileme anlatıp kafalarını karıştırmayacağım
+1 yılBu yaşlarda çocukların bunu yapmasının ya cinsel kimliğini öğrenme aşamasını daha geçemdi , ya da çevresinde gördüğü bir şeyi kendi üzerinde denedi ve bu duygudan hoşlandığı için ola bilir. Böyle bir şeyi zamanında bildirseydiniz 2 taraf içinde iyi olurdu. Küçükken söyleme gereği duymadığın bir konuyu yıllar sonra açmak bence mantıklı değildir. Geçmiş bitmiş ve her ikinizde çocukmuşsunuz. Bunu açmak akraba ilişkilerinizede zarar verir BENCE
15 Yorumla
Soran+1 yılArtık açmayı düşünmüyorum. Kimsenin ceza bulmasını falan da istemedim. Sadece biriyle psylaşmak istediğim için sordum soruyu. Zamanında dediğin dört yaşındaki bir çocuk bu konuyu saklı tutması için bastırılmış bir çocuk. Bira ve sigara içirmeye çalışırdı buda hoşuna giderdi. 12 yaş çacuk diyebilmek için çok geç en azından artık ergenlikte. Ve ben onu çocuktu diyerek savunmak istemiyorum küçük ve çocuk olan bendim. Düşüncelerin için teşekkür ederim. Ama söylediklerini haklı bulmuyorum.
- +1 yıl
Küçük ve çocuk olan sizsiniz anlıyorum. Yorumumdada " ceza "verilmesini isiyormusunuz? gibi bir cümlem yok.12 yaşında ve ergen kendiniz söylüyorsunuz. Ergenlik dönemini her kes farklı geçirir ve hayatın en kargaşalı dönemidir. Ergen birinden 12 yaşında hemde , mantıklı davranmasını beklemek ne kadar doğrudur bilemiyorum. Tabii ki yaptığı yalnış. Ancak bu yalnışını büyükleri tamir etmeli. Kendisi bunu anlayacak yaşta değildi daha. Ve bunu şimdi açmak istiyorsunuz. Tamam 10 yaşında açmadınız 20 yaşında açmadınız 24 yaşına geldiniz. Ailenize açıklasanız ne yapacaklar uzun ylllar geçmiş , akrabanızda ikizde çocuktunuz diyip üstelemeyeceklerdir BENCE. Bunca zamandan sonra gösterilen tepki sizcede bir az geç değilmi. Gerçekten saklayarak iyi bir şey mi yaptınız ki? bakın şimdide açmak istiyordunuz. Ayrıca o kadını da desteklemiyorum yorumumu dikkatle okuyun ne yazdıysam sizin düşündüğüm için. Haklı bulmaya bilisiniz beni ola bilir. Her kes her kesi haklı bulmak zorunda değil.
Soran+1 yılSizi anladım doğru söylüyorsunuz konuyu aileme açmıcam.
- +1 yıl
Lütfen bana kırılmayın sadece sizin için söylüyorum. Diğer tarafı umursamıyorum bile😊
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🙏🏻
- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılŞimdi muhabbetiniz devam ediyor mu? Reşit olmuşsun artık ailene açsan ne olacak? Ne değişecek? Ancak rahatlamak istiyorsan birisine anlatabilirsin ya da destek alabilirsin
17 Yorumla
Soran+1 yılEvet ediyor, aileme anlatmak sadece beni rahatlatacak, onlarıda üzmüş olacağım gereksiz olarak, ama kardeşime anlatabilirim.
- +1 yıl
Rahatlayacaksan bende dinleyebilirim. Mesela senin dışında başka kızlara da o şekilde davranışlarını yakaladın mi ya da şüphelendin mi?
Soran+1 yılBaşını şişirmek istemem. Burada bu koyu açmak bile beni bi hayli sıktı. Zaten gereksiz insanların tavırları gerçekten sinirlendiriyor. Dinlemek istediğin için teşekkür ederim. Biraz daha bekleyip bir uzmandan yardım alıcam. Hayatımda ki tek problemim bu değil. Atlatmam gereken çok şey var. Tekrar teşekkür ediyorum. Anlayışlı insanlar iyiki varlar🙏🏻
- +1 yıl
Ne demek rica ederim. En az bir uzman kadar seni iyi dinleyebilecegimi belirtmek isterim. Daha önceden de buradan böyle sorunları olan arkadaşları dinlemişligim vardır. Bu yüzden söyledim. Diğer insanlar gibi özele çağırıp rahatsızlık verenlerden değilim. Ancak seni de anlıyorum böyle bir şeyi bile daha yeni idrak etmisken bir yabancıya anlatmak hiç kolay değil. Ben yine de beklerim diyeyim:)
Soran+1 yılTeşekkür ederim çok incesiniz düşünürsem rahatsız ederim iyi günler dilerim🙏🏻
- +1 yıl
İnan cok memnun olurum hem kendi adıma hem senin adına:) yasına göre oldukça olgunsun ya aileden ya da yasadiklarindan kaynaklı olmalı, böyle bir arkadaşla görüşmeyi cok isterim lutfen arayı açma, bu bahsettiğini hazır olduğunda da anlatabilirisn:) genel de konuşmak isterim, neyse cok ısrar gibi oldu kusuruma bakma:)
- +1 yıl
Kadir gecen mübarek olsun:) nasıl oldun biraz daha
Piskoloğa git travma yaşamışsın ileride ruhsal olarak bunalıma girebilirsin.
24 Yorumla
Soran+1 yılÇok defa girdim aslında lisede jilet falan atıyordum bayada sorunlu bir tiptim. Kendim düzeltmeye çalıştım ama hala anksiyetem var tehşis koymuşlardı dalga geçerler diye gitmeye devam etmedim
- +1 yıl
Senin bir suçun yok çocukluk aklı bende bazı tuhaf şeylere şahit olmuştum küçükken herkesin yaşayabileceği şeyler bunlar kendini üzme bunun için hele ki çocuksan hiç üzme iyileşmek istiyorsan zihninden atman lazım bunu hafifletmen lazım suçluluk duygusu hissetmemen lazım ki sana zarar vermesin
Soran+1 yılİki kişiden daha yaşadım bu anlattığım durumu, biri erkek benden çok büyüktü, ama ilk anlattığım kadar uzun olmadı. ya da tecavüze gitmedi sadece taciz ve istismar
Gizli Üye(36-45)+1 yılArti ve eksilerini dusun. Eline ne gececek? Bence hicbisey. Ama soyledigin icin ortalik karisacak bidaha hicbisey eskisi gibi olmayacak sulalede. O kuzeninden Şu an uzak durursun en mantikli sey bu. Ben cok fazla duydum kucuk yaslarda kuzenlerle kizkiza yakinlasmalari. Nerdeyse herkes yasamis. Sen cok fazla kucukmussun ve kuzenin senden fazla buyukmus.
12 Yorumla
Soran+1 yılKimseye bahsetmeyeceğim. Çok duymuş olsan bu asla doğru değil çok yanlış. Ve utanç verici
Cevap sahibi+1 yılBen dogru demedim zaten sadece duydum dedim. Soylememen dogru karar ama sende artik dusunmemelisin
+1 yılBence anlatmalisin psikolojik olarak cok etkiler senin bi suçun yok sonuçta küçük yaşta benimde başıma gelmişti ve aileme söyledim o yüzden seni çok iyi anlayabiliyorum
10 YorumlaYaş aralığına bakarsak bir yetişkinsin ailene bahsetmenin sana bir getirisi olmaz olan huzurunda bozulur onun dışında bu durum sende duygu durum bozukluğu yarattıysa bir uzmandan yardım alabilirsin
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGeçmiş olsun. O kişiyle hesaplaş. Ama yayılmasını önermem. Ancak kendisi gidip kabul ederse belki suç alabilir.
12 Yorumla
Soran+1 yılKabul edebilecek biri değil çokta sağlıklı bir insan değil. Aşırı hırçın münakaşa edilecek aramızda çözrbileceğim biri hiç değil. Unutmuş gibi davranıyor ben unutamadıysam onunkisi imkansız.
Cevap sahibi+1 yılÖyle tabi yaaa
Çok üzüldüm harbiden
Öyleyse onun olduğu ortamlardan uzak durmanı öneririm.
+1 yılailen nasıl düşünür senin aileni tanıyamam ama sen tanıyorsun kızacaklarını veya suçlayacaklarını düşünüyorsan söyleme ama suçlamayacaklarını düşünüyorsan söyle
10 YorumlaYanlış değil. Git ayrıca karakola şikayet et bak şu anda psikolojik olarak rahatsız ediyor seni.
30 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Bence ailen yerine bir uzmanla görüşmen çok daha yararına olacaktır. Hem içini dökmüş olursun , hem de karşılığında ön göremediğin bir tepki almazsın.
10 YorumlaOfff bide bunu sana yapan kız dimi bence açma bu konuyu ama ona da soğuk davran
20 Yorumla
+1 yılDevsm etmedigi ve bunu yapan bir erkek olmadıgı için hiç açmayın derim.
Fakat eger ailenin diger çocuklarına aynı şeyi yapmaya kalkıyorsa işte ozaman onları korumak için söylemeniz gerekir.01 Yorumla
Soran+1 yılHiç bilmiyorum. Çok samimi değilim. Görürsem mutlaka el atacağım evet.
- Aile & Toplum konusunda 530 cevap paylaştı.
+1 yılHala devam etmiyorsa, onun da O zamanki yaşına vermek doğru olur. Şu an yaşının bayağı ileri olduğunu düşünüyorum kuzeninin böyle bir şey ile anılmak onu kötü durumlara sokar.
01 Yorumla
Soran+1 yılO zaman ki yaşı 12 13 sanırım. Anlıyorum haklısın evet.
+1 yılGec kalinmis bi durum sanki ama yanlis degil tabisi
10 YorumlaBir psikoloğa danışabilirsin rahatsız ediyorsa seni bu düşünce. Kimseyede söylemek zorunda değilsin artık temiz bir sayfa açtın geçmişe sünger çekme vakti artık. Daha güçlü daha emin olucaksın merak etme.
10 Yorumla
+1 yılTabii ki şöyle senin içinde kalmaması gereken bir şey. Hatta bir psikologa danışsan iyi olur üstünde izler bırakmış olabilir bu durum.
17 Yorumla- +1 yıl
Yıllarca açmamış olman senin suçun değil travma yaşamışsın. Ben hala soylemenden yanayım
Soran+1 yılHaklılar, açsam bile sadece ailemi üzücem. Sırf içimi dökmek adına onları karambole itmiş olucam. Çok bunalırsam psikolog araştırıcam. Herşeyi unutmak istiyorum. Uzaklaşmak ve nefes almak istiyorum. İnsan olmayan yerlerde yeşilin ve mavinin hakim olduğu yerlerde nefesimi içime çekip yaşadığımı hissetmek istiyorum sadece..
- +1 yıl
Burada kurban olan sensin ailen de bunu bilmeyi tercih eder muhtemelen. Yaşadığın bunalım seni bir şaire dönüştürmüş gibi gözüküyor
Soran+1 yılŞair değilde yorguna dönüştüğüm doğrudur. 24 yaşımdayım ve bu zamana kadar ki hayatımdan hiç birşey anlamadım. Mutlu olamadım. Yüzüm gülmedi. Demagoji yapma niyetinde değilim. Hiç nefes aldığımı hissetmedim. Ve doğayı çok seviyorum hayvanları çiçekleri. Onlar bana çok iyi geliyor. Artık aldığım nefesin ciğerlerime dolmasını hissetmek istiyorum. Sessizlik, karmaşadan uzak. Tartışmasız kavgasız. Herşeyden bi haber sadece kendim... Bu kadarım işte. Bu kadarı bana yeter.
- +1 yıl
Demagoji yaptığını düşünmedim zaten. Pandemi bitsin umarım dileğin gerçek olur
Soran+1 yılTeşekkür ederim zamanını ayırdığın için güzel dileklerin için. Hepimizin dilekleri ve hayalleri gerçek olsun 🙏🏻
- +1 yıl
Ben de teşekkür ederim. Umarım olur
hmmm demek sendne baya baya etkilenmiş kuzenin iyiki kızmış yani
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılben anlatma derim. artık sen de unutmuşsan ve cinsel olarak etkiden çıkmışsan
10 Yorumla bunu yaşamayan var mı
Maalesef aynı dertten muzdaribim27 Yorumla
Soran+1 yılErkek olup yaşamak daha zor değil mi 😓
Soran+1 yılDalga geçiyorsun bu çok ayıp
Soran+1 yılNeden
Soran+1 yılPeki nasıl istersen adına çok üzgünüm umarım herşey güzel olur adına
Gerek yok zamanında söylemen daha makul olurdu psikiyatriye gidebilirsin aileni bu saatten sonra kaosa sürükleme
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılGecmis olsun hicbir sey icin geç degil. Ayrıca tacizin cinsiyeti olmaz. Birçok sapık kadın da mevcut.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBunu bende yaşadm benden 2 3 yaş büyük bü akrabam vardı halamın torunu oda kız oda beni elliyordu parmağını bastırıyordu ve benümde ona yapmamı istiyordu ben iğreniyordum yapamıyordm tatmin olmuyodu göğüslerimi emmek ve kendiside emdirmek istiyordu o zamanda 8 9 10 yaş olmam lazım şu an aklıma geliyoda çok utanıyorum kendimden. Nasıl böyle bişey yapmışım aklım almıyo 😔😔😔
03 Yorumla
Soran+1 yılİnan çocukken anlamıyorsun ki kuzum. Ben büyüdükçe farkettim herşeyi ve inan farkedip anlayınca ağır ve zor geliyor
Cevap sahibi+1 yılEvet zor gerçekten. Yıllardır görüşmüyoruz iyiki görüşmedik yoksa devam ederdi bu olay ve lezbiyenliğe giderdi belkide
Soran+1 yılİyiki 🙏🏻
Gizli Üye(36-45)+1 yılYa maalesef kontrolsüz ve eğitimsiz olan herşey facia ile sonuçlanır
10 Yorumlainanmazlar sana erkek olsa inandırıcı olurdu taciz etmiş diye kız olunca inanmaz kuzenin lezbiyen olabilir ailen lezbiyenlik hakında bişi biliyorsa inanır bilmiyorsa inanmaz boşa kürek çekersin
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılGeçmiş gitmiş zaman şimid anlatsan bile kimse inanmaz anlattığın ile kalırsın boşver
10 Yorumla O da çocukmuş yeni ne yaptığının bilincinde değilmiş anladığım kadarı ile.
Şimdi anlatıpta onun o zamanki bilinçsizliği ile şimdiki halinin yargılanmasına izin verme.
Unut gitsin014 Yorumla
Soran+1 yıl11 12 7. Sınıf oluyor regl başlangıcı bile olabiliyor. Aklı eren bir yaştaydı, ve ortamı iyi değildi erkeklerle çok fazla ilgilenirdi.
Soran+1 yılUnut gitsini çok rahatlıkla söylemişsin. Çok kolay olacağına inanman tecrübe etmeyişinden. Umarım hiç bir zaman hiçbir şekilde tecrübe etmessin gerçekten gittikçe ağırlaşan bir durum
Soran+1 yılSenin etrafındaki insanlar o şekilde olabilir yaladığın yerle alakalıdır istanbuldayım ve inan çocuklar çok akıllı
Soran+1 yılBizim aklımız eriyordu o yaşlarda anlayabiliyorduk muhtemelen oda anlıyordu
Soran+1 yılO yaşlarda takıldığı insanlar bu şekildeydi ve başkalarıyla da ilişkiler yaşadığını öğrendim bir kaç sene sonra, benimle takıldığı dönemlerde de. Ve benimle uğraşmaya başladığı yaşı 12 sonrasında bana bira ve sigaraya içirmeye çalıştı. Sigarada başarılıydı ama biraya engel oldum. Sürekli film izletirdi açık filmler. Gerçekten aklı yerinde değil mi sence? Onu bu derece savunman beni üzdü. Ama ne yapabilirsinki diyişin dahi çok saçma. Tabiki kendim için birşeyler yapıcam. Emin ol çok şeyin farkında bir çocuktu
Soran+1 yılHatta gençtti diyorum. Belki 17 18 yaşlarına kadar devam ettirdi.
- +1 yıl
Boş boş duyar kasacak sözler söylemiyorum sana. İşin aslı onun da aklının yetmemesi.
Zeka geriliği veya cahilliği olmadığı sürece o yaşlarda birisi böyle şeylere zaten girişmez.
Hoş şeyler değil tabi ki ama dediğim gibi onu o zamanki akılsızlığıyla şimdi tutup yargılamamalısın bunu çok önceden yapacaktın.
Soran+1 yılÇok önceden çocuk olduğumu hatırlatabilir miyim. Anlamadığım yaşta yargılamaktan bahsediyorsun. Ve bana duyardan bahsediyorsun. Öfkelenmek istemiyorum seni anlama çalışıyorum ama gereksiz kırıcısın. Bu anlamakta senin için çok zor olmalı ki devam ediyorsun. Yönelimi vardı böyle şeyleri hep severdi. Mutlaka birşeyler yaşamıştır ama asla temiz değil bana karşı. 12-20 yaş aralığı gerçekten aklın bir çok şeye yettiği ve hızlı anladığı bir yaş gurubu inan bana. Orda anlamayan tek kişi bendim ve dört yaşındaydım.
Soran+1 yılÇözümcü bir insan değilsin anlayışlı hiç değilsin. Devam etmemeni öneririm. Kendini yetiştirmelisin Yaşın çok küçük. Kardeşim seninle yaşıt çok anlayışlı ve şevkatlidir. Bu halde birileriyle evlenip hayatlarını mahvetme.
Soran+1 yılİnatçı değilim söylediklerin kırıcı aramızda 7 yaş var. Tavrın bu şekilde olmamalı. Çevreni yetiştiğin ortamı bilemem. Ama karşındakinin problemlerini onun ne yaşadığını bilmeden küçümseyerek yorumluyorsun üzerine anlamaya çalışmaktan bahsedip kendini kandırıyorsun. Kırıcı olduğundan bahsediyorum sana, kırıcı olmak istemiyorum gibi birşey bile söyleyemiyorsun. Ben kendi yazdıklarıma bakıyorum birde seninkilere bakıyorum. Senin bunu yaptığını zannettmiyorum. Senin basit gördüğün birşeyi ben çok zorlanarak atlattım ve uzun yıllar devam eden bir süreçti. Ve hayatımda bir çok sıkıntım var. Elekten geçirir gibi yargılama insanları yazdıklarını düşünerek yaz. Bana yardımcı olmana ihtiyacım yok teşekkür ederim metodun yanlış ve bana kötü hissettirdi. Daha fazla net olamam sanıyorum. İyi günler.
Gizli Üye(18-24)+1 yılBence unut gitsin inanmazlar bende de oldu inanmadılar
14 Yorumla
Soran+1 yılUnutabildin mi cidden hemde erkeksin
Cevap sahibi+1 yılÜvey ablam yapardı on sene geçti sence
Soran+1 yılSence derken unutulabiliyor mu? Bu unutulamaz ki iğrenç birşey bu. Bu sabah rüyama girdi kalkıncada buraya yazdım.. tabiki bununla yaşamıyorum ama aklıma geldiğinde sinirim allak bullak oluyor. Hırslanıyorum üzülüyorum. Öfkeleniyorum. Ve benim annem hastanelerde kalıyordu babam beni ona emanet etmişti bir süre. Bu ahlaksızca ya yediremiyorum ben bastırıyorum sadece.
Cevap sahibi+1 yılUnutulmuyor onu demek istedim
Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Bu konu beni aşar. Keşke zamaninda deseydin annene
18 Yorumla
Soran+1 yılBunda keşke yok küçücük bir çocuğa keşke diyemeyiz ki
Soran+1 yılTeşekkür ederim kimse böyle saçmalıklar yaşamamalı zaten büyüdükçe anlamaya başlamak daha ağır geliyor insana küçükken ne yaşadığını anlamıyorsun pek ya da ne anlama geldiğini.
Soran+1 yılBunu denemicem. Evet desteklemiyorum ama onada zarar. Kardeşime anlatıcam rahatlamak için sadece belki biri bilirse iyi olur.
Soran+1 yılTeşekkür ediyorum
+1 yılPeki şimdi hala yapiyor mu?
12 Yorumla
Soran+1 yılHayır sadece ailecek görüşürüz
- +1 yıl
Bence söyleme derdim eğer imkanın varsa fazlada görüşme derdim.
Ailene bahsetme bu saatten sonra onların üzülmesine gerek yok ama kızla görüşüyormuşsun onunla hesaplaşabilirsin
23 Yorumla
Soran+1 yılEvet haklısın ama onunla konuşmam bunu muhtemelen anlayacak bir insan değil
Soran+1 yılEvet
Benimde abim önceden taciz ederdi ilk başta kızıyordum ama elinden kaçamıyordum kimseyede anlatamıyordum ama sonra alıştım artık ne zaman vakit bulsak birlikteyiz
04 Yorumla- +1 yıl
Hala birlikte misiniz neden buna engel olmuyorsun?
Soran+1 yılBöyle düşündüğüne inanmak istemiyorum. Herhangibirinden değil abinden bahsediyorsun. Kardeşten. Hayatta sırtını yaslayabileceğin birinden. Seni koruması kollaması yol göstermesi gereken birinden. Nasıl böyle düşünebilirsin. Sevgiye ihtiyacın yokmuş gibi konuşuyorsun. Ailen nasıl farketmedi
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen daha beterini yaşadım 9 yaşımdaydım komşumuzun efendi aklı başında bilinen tipteki oğlu yaptı 17 yaşındaydı bunu kimse bilmez kendime bile anlatmam 😔
212 Yorumla
Soran+1 yılÇok mu ileri gitti
Cevap sahibi+1 yılEvet ne yazık ki
Soran+1 yılNasıl atlattın ya da atlatabildin mi
Cevap sahibi+1 yılKabullendim zaman geçtikçe tabi atlatmak kolay
Soran+1 yılKolay mı dedin
Cevap sahibi+1 yılKolay değil olacaktı pardon
Zor bir durumdu ve defalarca tekrarlandı tehdit etti korktum kımseye diyemedim
Soran+1 yılHiç doktora gittin mi
Cevap sahibi+1 yılHayır cesaret edemedim buna ne yazık ki ailem öğrenir diye belli etmedim hiç
Soran+1 yılKaç yaşındasın
Cevap sahibi+1 yılşu an 27 sen
Soran+1 yılYaşadığın bu olay bu kadar içinde tutmakla sana sorun çıkarmadı mı zorlamadı mı? Ve erkeksin. Doktora gitmelisin. Bu çok zor. Yetişkinsin ve hasta gizliliği var kimse birşey öğrenemez
Cevap sahibi+1 yılİçimde tutmak zorluyor ama dediğini yapmak istemiyorum ben böyle kabullendim bunu artık bundan sonra böyle devam edeceğim
+1 yılKuzeninin yönelimi kızlara dönük olabilir ve ailene söylersen rahatsızlık çıkabilir. Bence onunla aranda halletmelisin, özür dilemeli.
12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim erkeklerlede birlikteliği çoktu.
- +1 yıl
O zaman biseksüel olabilir ama dediğim gibi böyle şeyler halk tarafından hoş karşılanmıyor biliyorsundur, yinede onunla konuşmamda fayda var, bişey değil ❤️
+1 yılBence kesinlikle anlatmalisin. Üzerinde yük etme ve senin hiçbir sucun yok
10 Yorumla
+1 yılBence hic irdelemeyin agir bir psikolojik bunalimdaysaniz psikologa gorunun sadece
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 3,9b cevap paylaştı. Bence anlat şu an başka çocuklara yapıyor olabilir
30 Yorumla
+1 yılKarar verdiniz mi? Ne yapacaksınız
21 Yorumla- +1 yıl
Umarım her şeyin hayırlısı olur sizin için.. Allah yardımcınız olsun. Allah'a emanet.
+1 yılBı zamana kadar anlatsaydın keşke
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBence biraz sabret. Zaten ölür yakında. Öldüğünde söylersin.
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılNegatifi niye aldım anlamadım. 102 yaşındaki biri mantık olarak fazla yaşamaz.
+1 yılAnlatma bir ka c kız ben. kucuken bana biseyler yaparlardı ah şimdi olsa görürlerdi 😂
04 Yorumla
Soran+1 yılİşte bu yönelimini değiştiriyor.. ve çok yanlış. Üzüldüm adına..
- +1 yıl
Şimdi hepsi torun sahibi😂
- +1 yıl
Bu saaten sonra desen ne fark edeck
Soran+1 yılHaklısın
+1 yılSende etki brakti mi peki. O ara sen kaç yasindaydin
05 Yorumla
Soran+1 yıl4 5 yaşlarımda başladı. Sır olduğu için bazen ağır geliyor
- +1 yıl
Aslnda kuzenin de 11-12 yaşlarında oluyor ozamn. Yani ne anlyodu o yaslarda çözemedim 🙄 şimdi yüz yüze geliyor musunuz peki , konuşuyor musun kuzeninle
Soran+1 yılEvet geliyoruz, onun eğilimi vardı evet hayatı pek yolunda değil, böyle şeyleri çok yaşıyor cinsel birliktelikleri falan var. Belkide oda küçük yaşta öğrenmek zorunda kaldı. 11 12 yaş akıl etmek için zor bir yaş değil ama yinede. Belki kendine engel olamamıştır.
- +1 yıl
Shbt edebilirs yazbilirsn
Soran+1 yılTeşekkür ederim gerek yok
+1 yılBırak ne hâli varsa görsün ama yapa bilirsen yüzleş bence Allah uzun ömür versin de rahatla
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılüzerindeki yükü atmak için anlatabilirsin...
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılAilene açmanı önermiyorum bakışları farklı olur
10 Yorumla
+1 yılErkek kuzen değilmış erkek olsa napardin sacma bir itiraf olmuş
09 Yorumla
Soran+1 yılBöyle düşünmene senin adına üzüldüm. Umarım çocuk sahibi olmadan kafanda birşeyleri değiştirebilirsin. Allah evladına hiçbir şekilde böyle birşey yaşatmasın. Duam senin için değil. Onu koruyamayacağından. İki ayrı kişiden daha gördüm ben bu muameleyi sadece bu kadar uzun sürmediler ve biri erkekti zaten. Keşke anlamadan konuşulmasa diğer yorumlarımda da mevcut. Gelişmeni diliyorum ÇOCUKLARIN İÇİN. Zaten olsaydı böyle konuşamazdın
- +1 yıl
Cok saçma muhabet yapmışsın
Soran+1 yılNasıl bir insan olduğun profilinden belli. Dua mı değiştiriyorum. Umarım hiç eş ve evlat sahibi olamassın. Bunun için dua etmeyi unutmıcam.
- +1 yıl
Yav bi yürü git ikinizde cocukmuşsunuz bilmeden yapılan istem dışi bir sey bunun neyini büyütüyosun belki lezdir akraban
Soran+1 yılSusmalısın batıyorsun. İğrenç bir hal aldın inan.
- +1 yıl
Soran+1 yılErgen dicemde o kadar da etmezsin rezilsin @MertURFALI
- +1 yıl
Mert bu kadarda canım olunmaz cevaba bak düşüncesiz pislik
Gizli Üye(30-35)+1 yılUnut gitsin ailene açma bence sır olarak kalsın.. çocuğu zor durumda bırakma sonuçta akraban seni hamile bırakmamış sonuçta neden sucluyorsun ki
018 Yorumla
Soran+1 yılArtık yorum yapmıcam böyle düşünenlere anlayabilecek durumda değilsiniz
Cevap sahibi+1 yılYanlış anlıyorsunuz beni o zaman söyle napayım duymak istediğin neyse onu mu söyleyelim
Cevap sahibi+1 yılBen meşru görmüyorum yaptığı şeyi ama gizlemezsen seni kuzeninle evlendirirlerse napacaksın
Cevap sahibi+1 yılKuzenin belki başkasıyla evlidir onunla boşanırsa vicdan azabı hissetmez mısın?
Soran+1 yılKuzenim KIZ keşke bi soruyu okusaydın. Kırıcı olup size benzemek istemiyorum bi git ya sabrımında sınırı var. ne dediğinden haberin yok boş boş konuşuyorsun sıkıldım sizin gibi insanlardan. Bide yanlış anlıyorsun demişsin. Doğru ney var ki söylediklerinde allah aşkına bak işine
Cevap sahibi+1 yılBen soruyu yanlış okumuşum yanlış anlaşıldım kardeşim kusura bakma yorumum yanlış anlaşıldı savcılığa versin ne olacak yani ben şimdi sana açıkla herşeyi desem ne olacak? Mevlâna ne demiş kusuru örtmede deniz gibi ol demiş
- +1 yıl
Yazdıklarınıza sadece sinirden güldüm.. Allah akıl fikir versin ne diyeyim.
Cevap sahibi+1 yılYanlış anlaşıldım neyse kimseye laf anlatamam sebebi başka idi anlatmasını istemememin sebebi daha büyük zarar görmesinden duyduğum endişe olduğundan şüpheniz olmasın.. benim annemi de gençliğinde taciz eden arkadaşı olmuş kız yurdunda ve annemin yaşadığı şeyi yaşamış ve annem ailesinde sadece bana açtı emin olun
- +1 yıl
Evet belki açıklamak zor olacak hatta belki de hiç söyleyemeyecek ama söylemek en doğrusu.. Düşünsenize bi başkasına da aynı şeyleri yaptığını.. Böyle konuşmak kolay, git açıkla her şeyi demek çok kolay ama olması gereken bu. İçimizde tutmak ne işe yarar ki, ha bi zaman sonra alışılır sanarsın ama yok.. Nerede görsen bu tarz haberler hemen gelir aklına. Ama bazıları içinde anlatılınca daha çok hatırlanıyo o da ayrı bi mevzu..
Cevap sahibi+1 yılBu adliyede söylenir ona birşey demem de evli biriyse kocası onun hakkında kötü düşünüp onu terk edebilir yerin kulağı vardır derler
Cevap sahibi+1 yılBilmiyorum annem yaşadı ve bana anlatmıştı işte içini dökmüştü hiç unutmam annem başörtülü biri ve muhafazakar bir öğrenci yurdunda bile olan birşey sen düşün ne yıllardı o zamanlar muhafazalardı anne tarafım ve evde televizyon açamazlardı
- +1 yıl
Eğer evli ise ve kocası düşüncesizin tekiyse evet böyle bir risk var gerçi risk mi tartışılır belki de bu düşüncesiz biriyle ömrünü çürütmemesini sağlar..
Ne kadar muhafazakar da olsalar bu tür insanlar her yerde.. Bazen bi dolmuşta ya da salonun tam ortasında.. Nerde ne zaman olacağı hiç belli değil. Maalesef
Cevap sahibi+1 yılTesadüf sen de muhafazakarmissin Allah söyletmis bana desene sen şuna valla ve çocuğun çok şeker Allah sana ve eşine bagislasin Allahi unutmayan insan günah işlemiyor.. Ben geçmişteki günahlarımın sebebini hiç aramadım çünkü sebebi belli dünyaya aldanmak. Gecmise tövbe diyebilmek insanı faziletli kılar. Insanlari günahlarıyla değil tövbesiyle sevmeyi bilmek gerek. Herkes doğru yolu elbet bulacaktır. Iman defteri kapanmaz bizi elbet her zaman ve her yerde bulur. Umudumu kesmiyorum ve gelecek adına umudum yüksek iman açısından.. Allah imanlı kılsın hepimizi ınşaallah. Keşke insanlar önyargılı olmasa demiyorum çünkü ben keşke demem ama önyargılı olmasalar bir kez beni dinleseler kalbimin temizliğini anlarlardı
- +1 yıl
Çok özür diliyorum yanlış anlayışa sebebiyet verdim. Profildeki kuzenim ve annesi.
Ve söylediklerinize katılıyorum.. İnsanı tövbesiyle sevmeyi, saygı göstermeyi bilmek gerek.
Umudu kaybetmemek, vardır bunda da bir hayır demek ve sabretmek gerekir yaşanan onca kedere.. Kimden geldiğini zaten biliyoruz, derdi verenin dermanını da eksik etmeyeceğini..
Umudunuz daim olur inşAllah. Umarm Rabbim bizi yolundan ayırmaz..
Cevap sahibi+1 yılBilmiyordum estağfirullah benim 5 aylık kız yeğenim oldu ve sarışın doğdu ablası:)
- +1 yıl
Allah bağışlasın sizlere. Sağlıklı çok güzel bi ömrü olur inşAllah
Cevap sahibi+1 yılUtanmasalar kusuru örtmede gece gibi ol diyen mevlanaya da çocuk istismarcisi diyecekler
Cevap sahibi+1 yılKimsenin ahi yerde kalmaz
Sana bunu yapan bi kız mı? Doğru mu anladım?
04 Yorumla
Soran+1 yılEvet
Soran+1 yılEvet haklısın
Küçükmüşsünüz, anlatsan birşey olmaz bence.
01 Yorumla
Soran+1 yılBu sırrı taşımamak adına bazen rüyalarıma giriyor
+1 yılHiç yanlış deyil söylememesi yanlış
00 Yorumla
+1 yılNiye yanlış olsunki
20 Yorumla
+1 yılAnlat
10 Yorumla
+1 yılOlan olmuş bitmiş bu saaten sonra anlatma bence
10 Yorumla
+1 yılçok yanlış bence ailene yaşatma bu acıyı
10 YorumlaYanlışta noldu
03 Yorumla
Soran+1 yılAklıma geldiğinde sıkılıyorum çok hala görüşüyoruz o aileyle
Soran+1 yılGerek yok
+1 yılBu konuyu kapat bence aradan yıllar geçmiş
16 Yorumla- +1 yıl
Anlamıyor ki bir de bana rezil oldun diyor utanmadan
Soran+1 yılHaddini bil, kimin ne yaşadığını bilemessin. Ağzım var diye konuşayım diyorsun.
- +1 yıl
Haddini aşan varsa sen ve uzak21durun adlı şahıs tamam mi savcılığa şikayet edilecek bir yüz kızartıcı suçum yok evelallah hepinizi Allaha havale ediyorum
Soran+1 yılKurduğun cümlelerin nelere yol açacağını bilmeden konuşursan böyle olur. Yorumunu şikayet ettim ve kaldırılmış. Neden kaldırıldı bi düşünmek ister misin?
- +1 yıl
Siz beni çocuk istismarcisi yaptınız iki dakkada neden yamultmayim saçma sapan konuşuyor çocuk ya biz de cocuktuk bir zamanlar 14 yaşında kız kardeşim var benim ve yaşadığınız şeyin zorluklarını anlıyorum ama yorumumdan ötürü benim hakkımda peşin hüküm vermeniz yanlış olan onun dışında istediğiniz kadar eksileyin sorun değil ben ona takilmadim sadece tavrınız çok sert bana karşı.. ayrıca kötü niyetle de söylemedim sizin daha fazla uzulmenizi istemem elbette lütfen ithamlarınızı bana çocuk istismarcisi diyen şahısa yapın bana değil
- +1 yıl
Günahı kusuru örtmede gece gibi ol der Mevlana bu sözün neden olduğunu düşünün analiz edin.. ortada bir dram var ve Müge Anlı gibi programları izleye izleye toplumun ruh sağlığı bozuldu sizin suçunuz yok suç Medyada
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılUnut tabi ki
03 Yorumla
Soran+1 yılSenin içinde kolay olur muydu?
Cevap sahibi+1 yılKolay oldugunu soylemedim.. ancak gelecek adina daha mutlu olmak icin dedim. Anlatsan ne olacak mesela? Kurguyu bi hayal et gercek gibi? Nelerle karsilasacaksin ve bu seni daha mi mutlu edecek?
Soran+1 yılHayır tabiki daha mutlu etmeyecek. Sadece çok kolaymış gibi söylemene takıldım dediklerinde haklısın
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer