Rezidansta kalıyorum yan komşum yeni taşındı ve her gece 00.00’a doğru telefon açıyor ve sabahlara kadar konuşuyor, duvarlar da ince olduğundan rahatsız oluyorum. Desibelle de ölçtüm 47 desibel ses çıkıyor.
Danışmaya şikayet ediyorum 😠ben çıkıp baktım rahatsız edici ses yok diyor ama ben rahatsız oluyorum siz olsanız ne yapardınız?
Danışmaya şikayet ediyorum 😠ben çıkıp baktım rahatsız edici ses yok diyor ama ben rahatsız oluyorum siz olsanız ne yapardınız?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
1. Komşunla konuş
2. Yatak odanı değiştir
3. Ortak duvara arkası taş yünü olan alçıpan yaptır 47 den 30lara iner
Ya bitde toplumda bagira bağıra telefonla konuamuyorlarmi deli oluyorum
Bizim alt kattaki komşu da geceleri telefonda konuşuyor bağırıyor sürekli küfürlü konuşuyor
Ne konuşuyorlar konu ne
Evin içinde telefonla konuşmasın mi
Konuşsun tBi gecenin bi saatinde değil 00.00dan bahsediyorum ayrıca da bir kanun var bununla ilgili akşam yediden sabah yediye kDar komşunu rahatsız edecek unsurlarda bulunmaktan kaçınmalıdır diye
İstediği saate telefonla konusur bu seni ilgilendirmez ki ayrıca o söylediğin kanunu biliyorum madem çok sikayetcisin ara polisi zabitayi gelsin gerçekten bir rahatsız edici ortam varsa ceza yazarlar zaten yoksa sana yazarlar
Konuşmk var konuşmak var rahatsız edici derecede olup olmadığını insn anlayabilir istemeden yapıyor diye de bir durum yok ortada olamaz da nezaketli insan rahatsıx etmemesi gerektiğini bilir haklı çıkmak için kanuni yol gerekiyormuş sizin dediğiniz başkalarını da rahatsız edecek derecede olsa olur öyle ya polis geldiği zaman benim rahatsız olup olmayacağımı kendine göre karar verecek 😂 adalet denilen başkalarının görüşlerine kalırdı düşünmeden yazdınız sanırm
Ay bir de demezsin mi sana mı soracak 🙁ilginçsin yani
Duvarların ince olduğu için çok rahatsizsan bence yalıtım yaptır evine kimseyi duymazsin
O saatlerde uyumaya bak
Uyuyamadığımdan rahatsız oluyorum zaten 😂
Duvara vur son çare
Aayy inanırmısın sıradan apartmanlarda bu tip durumlar çözülmediği gibi insanlar birbiriyle kavga etmeye kalkıyor iki aile birbirine girdi diye de duyuyoruz haberlerden bu yüzden rezidansta oturuyorum burada yönetmelik var eğer kat maliklerinden birini rahatsız edici harekette bulunulursa, durum önce yönetime sonra ev sahibine bildiriliyor ve yine devam edilirse o kiracıyı yönetim evden atıyor ev sahibi istediği kadar ev benim dese de hikaye oluyor
Mesela şahit oldum bir gurup arkadaş kutu gibi dairede kalıyordu gece ikide son ses müzik çalıyorlardı bağırıp çağırıyorlardı da ama yönetim elektiriklerini kesti ve attı aynı durum bu desibelde de olur mu ya da iş sadece desibelde mi bitiyor?
Şikayet ettiğini söylüyorsun komşunla bunu güzel bir dille konuş umarım seni anlar çünkü devam ederse yapabileceğin pek fazla seçenek yok
Bu rahatsızlığı veren insanla konuşulmaz
Rahatsız ettiğinin farkında olmayabilir
Sen de birilerini rahatsız ediyor olabilirsin
Ne konusuyor?
Ay bir anlasam çene taramalı tüfek gibi mübarek
Rahatsiz edecek durumdaysa anlarsin bence😁
Küfür gibi oldu sanki
Hayır be canim sacmalama lütfen