Gürültülü komşu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Rezidansta kalıyorum yan komşum yeni taşındı ve her gece 00.00’a doğru telefon açıyor ve sabahlara kadar konuşuyor, duvarlar da ince olduğundan rahatsız oluyorum. Desibelle de ölçtüm 47 desibel ses çıkıyor.
Danışmaya şikayet ediyorum 😠ben çıkıp baktım rahatsız edici ses yok diyor ama ben rahatsız oluyorum siz olsanız ne yapardınız?
Gürültülü komşu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla