- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba 🌸🙌
Sormuş olduğunuz soru çok güzel görüş yazmadan geçmek istemedim evlenirsem düğünüme gelecek arkadaşım yok ne yapmalıyım demişin bu soruyu bile gizliden sormuşun demekki kendine özgüvenin yok bunu aşmaya çalış tamam bende kendime arkadaşım yok felan diyordum ama sen insanlarla konuşamıyormusun ben bir insanla konuştuktan sonra devamı geliyor bende küçükken konuşmam yüzünden arkadaş edinemdidm ergenlik çağına gelince 15- 16 yaşlarında felan çok ağladığım zor zamanlar geçirdiğim dönemlerden geçtim bende büyüdüm kendimi astım insanlarla konuşup arkadaşlık kuruyorum sesimi de Allah vergisi diyorum bir insanı zorla konuşturacak biri değilim yaşın çok genç ileride çok güzel arkadaşların olacaktır iş arkadaşı ya sen sohbeti başlat istemen yeter sosyal medya da bile tanışıp arkadaş olanlar var yüz yüze buluşuyorlar bu imkansız bir şey değil sevgilim yok deme çok önemli bir şey değil evleneceğin vakit gelirse o zaman derdine düş sevgilin var Yok ne fark eder böyle şeyleri lütfen kafana takma a kişi bunu yapmış bende yapmalıyım deme millet ne yaparsa yapsın a kişi damdan atlıyor sende mi, atlayacasın örneğin moralini bozma senin gibi kuzenim var suratı asık konuşmaz pek sadece ben konuştukça samimi olduğu insanlarla ama konuşuyor kendine güveni var onun arkadaşı varsa senin de olur bu saçma sapan yorum yazanlara lütfen takma kursa git çevren olur müzik kursu , yemek kursu herhangi bir kursa yazıl orada arkadaş edinir sin zaten bende artık insanları anlamakta güçlük çekiyorum en yakın arkadaşım çok iyi dememe rağmen sebebini bilmeden gitti çok iyi değip çok giden oldu 1 tane arkadaşın olsa bile yeter birileri ile sohbet etme ihtiyacı duymama hiç gerek yok film izle , kitap oku tek başına çarşıda gez AVM ye git tek başına cafede kendine pasta ısmarla çoğu kez bende yaptım bunları utangaç olunca toplum da sevilmiyorsun yeni şeyler araştır öğren. Hiç canını sıkma herşey elhamdülillah olur Allah'a dua et düğünde hiç arkadaşın yoksa bile kuzenin kız varsa o senin herşeyinle ilgilenir ilgilensin arkadaş olur sana
Benden 4 yaş küçük kuzenimle bile arkadaş gibi konuşuyorum bana abla diyor ya sohbet et insanlar zaten sana o kendileri gelmek istiyor benimde çok çevrem Yok 4-5 tane az insan huzur çoğu baş ağrıtıyor zaten telegram demişin sen istiyorsan yapabilirsin tabi ben kullanmıyorum ama telegram onun dışında istediğin zaman bana yazıp sohbet edebiliriz ablalık yaparsın bana Snapchat'te kullanıyorum. Benim diyeceklerim bu kadar hep mutlu olman dileğiyle aynaya bakıp kendinle konuş bir kağıda + ve eksilerini yaz kendine öyle yol çiz arkadaş olmasın boşver Bizim de var bir işe yaramıyor. Sürekli evdeyim. Kimsenin hayatı bence göründüğü gibi değil benim başka şeyler için dert ettiğim Zor şey başkası burnunu yaptırıp çenesine dolgu yaptırıyor dert ediyor ben bu dert mi, diyorum yani üzme hoşçakal 🌼🦋21 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürederim güzel yorumun ve tavsiyelerin için ✨🌺
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılSelam arkadaşım, yazdığını okudum ve yorumları da okudum ama aşırı sinirlendigim yorumlar var. Mesela, asosyalsin sen arkadaşlık kuramiyorsun iliski nasil yapacaksin diye. Kardesim size ne? Sanane? Seni bu durum ne kadar ilgilendiriyor? Herkesin bir noktada savaştığı psikolojik sorunlari vardir illaki hayat herkese mukemmel olamayabiliyor. Kalkip da şöyle saçma sapan yorumlar yapmayin. Fikrin yoksa zikrin de olmasin!
Sana gelince güzel kardesim, bos yapanlari zerre takma çünkü değmez. Seni çok iyi anlıyorum. Çünkü artık insanlar çıkar peşinde. Kiminle arkadaşlık edecegini bilemiyor insan. Bu yüzden hiç acele etme. Daha cok gencsin. Karşına is hayatin olsun farkli alan olsun illaki birileri cikacak. Zaten önemli olan arkadas bulmak değil ki, arkadas her sekilde bulunur iki laf edersin lafin belini kirarsin oldu sana arkadas, tanidik. Önemli olan hakiki dost olmak. Yoldaş olmak. Umarım guzel insanlarla karsilastirir Rabbim seni. Hiç kendini üzme. Mutlu bir yuvan, mutlu arkadaşlıkların olsun inşallah. Dediğim gibi sadece zaman. Akışına birak. Karşına çıkacak olan bir şekilde çıkar. Bu arada samimi bulmadigin insanlari hayatindan çıkar. Onlar da enerjiyi tuketiyor. Allah a emanet ol.289 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürederim ne güzel konuştunuz öyle umarim sizi de güzel insanlarla karsilastirir rabbim 🌼
Cevap sahibi+1 yılNe demek, rica ederim. 🌸
- +1 yıl
İnsan okurken yorulur 🤦🤦
- +1 yıl
@jackdaniels24 okurken Yorulmadım ciddi sorulara boş yapmayı kesin
- +1 yıl
Helal olsun çok güzel yorum yaptınız. 👏👏
Cevap sahibi+1 yıl@Garibanınyüzügülermi teşekkür ederim 😊
Cevap sahibi+1 yıl@jackdaniels24 İsteyen bir şekilde okur bence :)
- +1 yıl
Şu güzel ve değerli yorumunuza bile lakayit şekilde yaklaşarak seviyesizliklerini ilan etmiyorlar mı gerçekten bu insanlara hangi öğreti kâr eder bilemiyorum. Bir insanın ciddi bir problemi karşısında dalga geçmeleri daha da içinden çıkılmaz bir hal. Ben bu samimi ve çok değerli yorum için çok teşekkür ederim.
Bak güzel kardeşim ben bir erkek olarak kendimden yorumlayayım benim bir zamanlar dediğimde 2 sene falan önce çok arkadaşım ve çevrem vardı hatta şu popi olarak gördüğünüz erkekler var ya bir sosyal medyada bile takipçim takipçimdi bilmem her gittiğim yerde bir tanıdık bir arkadaş falan ve ilişkiler mi dersin öyle böyle değil hangi kızla konuşsam ayy çok havalı, ayy yerim, yok labalep yok falan filan sonra kemdimi keşfettiğim ve insanların aslında beni param ve kemdilerini avutmam için kullandığını fark ettikten sonra dedimki Emir sen bunları bırak ve o sıralarda da tesadüfe bakın ki terk edildim sevdiğim kız tarafından ama sonra şu an anlıyorum ki iyiki bırakmışım o arkadaşlarımı iyiki beni terk etmiş kız arkadaşım iyiki kendime hedefler koymuşum ve ilerliyorum yani sözün özü insanlar dediğin hep kendisine yararlıysan sever seni yoksa ihtiyacın varsa hepsi bir anda yok olur ama hedeflerin ve hayallerin daima seninle ve seni bulur...
40 Yorumla
Evliliği insanlara gösteriş olarak değerlendirme derim. Sonuçta sizin mutlu olmanız gereken gün. Neden stres yaratıyorsun. Her halükarda takılan ganimet ikrama yetmiyor. Her bir tabak 160 200 oluyor kokteyli ama takılan paralqr gel gör ki 200 cash değil altın değil.
Öyle boktan ki eşe dosta gösteriş yapacağız diye birden beklemediğin yerden düğün ve düğün masraflarindan 140bin tl borç yapmayın. 😂 Daha ev alacaksınız. İlk 2 yıl ne yiyip ne içersiniz. Asgari ücret hayal edemiyorum.98 Yorumla- +1 yıl
Arkadaşım ve eşi mühendis biri makina öteki elektrik elektronik. Fakat gel gör ki öyle şatafatlı bir düğünleri olmadı. Yemek parasını. Kameramanları. Salon ve mekanları. Arabaların ek seferlerini. Kiralanan arabaları. Pek fazla hesaba katmadı ilk evlilik hatıraları olsun dedi.
İkisini de uyardım yengem kankam gel sahil kıyı düğünü yapalım karşılayamazsınız dinlemediler.
Ev beyaz eşyadan tut ev aletlerine
Oturma odası yatak odası mobilyalar
Ev tadilatı
Ailen takı takacak onların parası ailenin durumu iyi değilse.
Abonelik açtırma ücretleri.
Balayı
En son işte kredi çektiler ettiler 300bin gibi mevduatlara batmış haldeler. Ne takıları kaldı ne evleri müstakil nede huzurlu hayatları var. Her gün geliyor yanıma ağlayarak. İntihar edecek seviyeye gelmiş kankam. Evlerine misafirlige gittiğimde dolaplarına baktım bomboş ne yiyor ne iciyorlar bilmiyorum. - +1 yıl
Durumuna göre. şu an bana göre evet günümüzde artık aylık tüketimimiz o kadar arttı ki. Yakın arkadaşımın başına bu geldi bilmiyorum neden sizi sevmeyen arkanızdan sürekli konuşacak insanları çatlatmak için anneler kızlarının mürvetini uçuk ister. Nikah sonrası fotoğrafçıyla güzel kareler çekilebilir. Önemli olan çiftlerin huzurlu hayat sürdürebilmeleri değil midir? Gerçi şimdi isterseniz de evlenemezsiniz korona belası var.
Kafadan hesaplandığında
Bekarlığa veda kina geceleri 5 - 10 bin
Düğün salon kiralama yemek müzik dahil 13 - 45 bin
Profesyonel Kameraman her kisi başına bin cash 4 lü ekiple 5 bin cash
Günlük araba kiralaması özel gelin süslemelerle 2 - 3bin
Gelin takılacak zihmetler erkek tarafindan 25 - 80 bin
1 haftalık balayı 10 bin
Ev beyaz esyaları bosh marka olsa 13 - 30 bin cash aralığı
Yatak odası 5 - 10
Oturma odası 6 - 20
Kafadan minimal hesaplayınca bile ortada değil mi?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
112Cevap
Gizli Üye(25-29)+1 yılİnanki hep ben bunu düşünüyorum millet diyecek damadin hic arkadasi yok mu cunku yalnizim corana olmadan oncede evdeydim arkdslarim var ama oyle dost anlaminds değil hepsi menfaatci birde bilmiom yok yani saglam bir tane bile insanin morali bozuluyor çevresi olana hayranim ama bende yok sosyal fobim var icine kapanigim bilmiom artik nasıl olur yalniz degilsin yani
812 Yorumla
Soran+1 yılEvet ya inan ki cok zor seni anlıyorum
Cevap sahibi+1 yılÖyle valla iyice bunaldım
Soran+1 yılİstersen düğününe gelirim manitle ya bunalma
Cevap sahibi+1 yılSağol yok daha ne düğünü yahu ondan değil hayat bunaltti vay be senin manit var en azindan derdini anlatcak benim oda yok
Soran+1 yılAilende mi yok
Cevap sahibi+1 yılOlsa ne onemi var
Soran+1 yılDimi doğru soyluyon
Cevap sahibi+1 yılEvet yalnizim alıştım
- +1 yıl
Soran+1 yıl@tutku97 yanlış anlamassaniz istek atabilirim
Cevap sahibi+1 yılNasil aşdin
+1 yılBende de asperger sendromu var ayrıca sosyal fobi de var. Seni çok iyi anlıyorum. Yaşım da 27 üstelik. Ne yapacaksın insanlar kötü çıkar peşinde hep. Düğün yapsan gelecek kişiler de senin mutluluğunla mutlu olabilecek kıskanmayacak kişiler olsun zaten.Üzülmemeye çalış ayrıca seninle iletişimde olmak isterim ister buradan ister başka Bi yerden.
15 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürederim yorumun için olur takip atim
- +1 yıl
Görüş yazan kişi seninle bu konuda konuşabilir miyiz çok geç mi konuştun.
- +1 yıl
@Moldovyapapatya olur konuşalım. Bebekken geç konuşmaktan mı bahsediyorsun
- +1 yıl
Bir konuşalım seninle söyleyeceğim
- +1 yıl
Kızlar birbirleriyle konuşmak için gösterdiği bu özeni benimle konuşup flört etmek için gösterselerdi, o özeni gösteren kızla güzel bir ilişkim olurdu :)
Aile & Toplum konusunda 303 cevap paylaştı. Bence evlilikten önce sorunlarını çözmelisin. Bunun için de psikoloğa gitmeslisin, kendi başına çözmen çok zor olur.
Sorunlarını çözmezsen evlenmek için seçeciğin insan da büyük ihtimalle çok yanlış bir insan olur ve hayatın kararır.
O yüzden ilk iş bir psikolağa git, bu yeni hayatına ilk adımın olsun.12 Yorumla
Soran+1 yılElime para geçtiğinde ilk isim bu olucak zaten
- +1 yıl
Çocuk çok doğruyu söylemiş
- Aile & Toplum konusunda 873 cevap paylaştı.
+1 yılDert etme, bunlar halledilebilecek şeyler. Hayat zor olabiliyor, bazı durumlarda elin kolun bağlı gibi hissedebilirsin ama emin ol her şeyin bir çözümü var. Bırak arkadaşın da olmasın, ki arkadaş dediğin çok kolay bulunabilir. Sadece biraz kendini yorup, asosyalliğin üstesinden gelmen gerekir. O da ise başlayınca falan çözülebilir bir şey.
32 Yorumla- +1 yıl
@Omrgnlts tamam hayattan ümidi keselim, nasılsa hiç bir şey çözülmez.
Bende aynı durumdayım içime kapanığim asosyalim bu dediğin düğün olayı benimde aklıma geldi daha önceden evet kötü bir durum. Yapacak birşey yok zaten düğün saçma birşey ona verilecek parayla ben eşimle Venedik ve romaya gitmeyi istiyorum.
43 Yorumla
Soran+1 yılEvet bende oyle ki a gecesi falan da yapmayi dusunmuyorum zaten
Soran+1 yıl*kına
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim sosyalfobim yok eskiden bi sürü arkadaş grubum vardı şimdi 3 kişi var yanlızca onlarlada samimi değilim nişanımda sadece 1 arkadaşım vardı benimde düğünüme gelen olmayacak büyük ihtimal hiç dert etme çoğu sattı gitti çoğu nankör yanlızlık bi bakıma en iyisi cidden arkandan kuyunu kazan yok en azından gerçek dostu bulmak çok zor
16 Yorumla
Soran+1 yılEvet cidden gerçek dostu bulman çok zor bizde sade bi nikah yapariz artik napalim
Cevap sahibi+1 yılDüğünü arkadaşlar için değil kendin için yap sonuçta en mutlu günün arkadaş şu bu hiç dert değil ya ben kiminle arkadaşlık sitesi kursam değer versem hep arkamdan iş çevirdiler onlara hiç bişey yapmadığım halde çok garipler
Soran+1 yılYani tabi canım düğünü insan kendi icin yapmali sorun sadece arkadas olayinda değil aslinda ben cok ozguvensizim , kötü insanlara denk gelmissin ya üzüldüm senin adina ama benimden senden farkim yok djsjsj
Cevap sahibi+1 yılÖzgüven olayı çok başka kendini sevmekle başlamalısın kendi değerinin farkında olmalısın psikologa gitsen daha iyi olur aslında
Soran+1 yılMaddi imkanim olsa hic dururmuyum bugun hatta devlete bagli psikolojik danismanlik merkezlerini aradim gene dolu diyor bir aya yakindir arıyorum hergün artik onlara da inancim kalmadi
Cevap sahibi+1 yılKendinde başarabilirsin kendine güvenemeye başlayarak neden değersiz hissediyorsunki kendini
Gizli Üye(25-29)+1 yılöncelikle merhaba. ben de aynı durumdayım. arkadaşım yok. sanalda kendimi eğliyorum. zamanında çok dışlandım, çok ezildim. artık birine tahammül kalmadı. biriyle evlenir miyim, evlenirsem sürdürebilir miyim bilmiyorum. ama eğer ki evlenecek kadar birine güvendiysem, ona kendimi açtıysam bu durumun ikimiz içinde sorun olmayacağını düşünüyorum. sonuçta beni ben olarak kabul etmiş birisi olmalı evlendiğim kişi. elbette sakin bir düğün geçirebiliriz.
13 Yorumla
Soran+1 yılBende zamaninda cok ezildim dışlandim ama şu an hayat arkadasimi buldum inşallah Allah seni de iyi insanlarla karsilastirir
Cevap sahibi+1 yılduan için teşekkür ederim. size mutluluklar dilerim. inşallah kısmet bu işler
- +1 yıl
Kimse kimseden üstün değil kendinizide ezdirmeyin öz güvenli olun kuru karabalık olsun diye boş arkadaşlar olacağına güvendiğin iki üç arkadaş oldun yeter
Ben de yakında evleneceğim ve hiç yakın arkadaşım yok düğün yapmayacağım sonuçta sevdiklerinle paylaşmak için düğün kutlama yapılır boşa masraf yapmayı düşünmüyorum düğünüme gelecek yakın arkadaşım bile yok sonuçta sen de yapma. Arkadaşım kalmadı bir süre sonra kalmıyor herkes gitti covid girince daha da yalnızlaştım. Telegram grubu kuralım hep beraber ne dersin☺️
12 Yorumla
Soran+1 yılbende düğün yapmayı düşünmüyorum kesinlikle haklısın senin gibi düşünüyorum eğer istersen ben nikah şahidin olurum :) telegram grubu kurmayı duşundum ama kızlardan pek yanaşan olmadı ama istersen senle konuşabılırız
Yemin ederim aynı şeyi ben de düşünüyorum. Kalkıp benim düğünüme gelmeye tenezzül edecek hiç arkadaşım yok. Hepsi çıkar amaçlı yanımda. Yıllarca çok kafa yordum ben nasıl evlencem kimse yanımda olmayacak diye. Millet ne derse desin düğünsüz evlenmeye karar verdim. Aile arasında kuru bir nikah sonrasındaysa güzel bi balayı yaparız diye düşündüm.
13 Yorumla
Soran+1 yılBende ayni senin gibi dusunuyorum en mantiklisi bu zaten ne zaman evleniyosun istersen ben gelirim nikahina 🥺
Soran+1 yılKonuşmak istermsin canim eğer yanlis anlamassan
Gizli Üye(30-35)+1 yılHic acilma derim gayet saf temiz kalpli bi insansiniz
Etrafiniza bi bakin cok asiri sosyal olanlara cogunun durumu acınası halde
Kendinize tek kisilik bi dünya kurun
Varsa saglam akrabalariniz iletisime dewam edin ha yok akrabalar akrepse onlardanda uzak durun
Bu dewirde saglam bi iki dostunuz warsa daha fazlasina asla ihtiyaciniz yok
İnsanlardan oldukca uzak durun10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılDüğün zaten eskide kaldı. Nikah yeterli. Fuzuli harcama boşuan erkek-kadının sırtına yük. Erkeklerin %80 nikah istemiyor. Kadınların %40 kadarı. Sonuçta sevdiğin insanlar yanında olsun fazlası yük. Fazlası gereksiz sırtınıza eylencenize mutluluğunuza yük ancak.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim düğünüme bütün. Arkadaş sandıklarım geldi. Şu an hiç biriyle görüşmüyorum. Pandemi sürecinde 1 tanesiyle görüşüyordum. Ama o da yok artık. Böyle yanlış arkadaşlar düğün resminde gözükmesinden daha doğru arkadaşsız düğün yapmak :)
11 Yorumla
Soran+1 yılDogru soyluyosun
+1 yılSosyal güvence varsa veya maddi durumun iyi ise psikolog desteği alman gerekiyor veya ücretsiz destek olan mentorlar var, onlarla da görüşebilirsin. Psikolojini düzeltmeden de sakın evlenmeye kalkma.
Sorunun kaynağına in, hangi sebep/lerden dolayı bu haldesin. Hayatı sev, sosyalleşme çalış, konuşmasını, espri yapmasını öğren, kitap ve tvdeki komedi programları durumunu düzeltmende faydalı olabilir.
Kişilerin ufak tefek kusurlarını görme, kusurları ile kabuk etmeyi öğrenmelisin10 YorumlaBenim de 1 arkadaşım var akrabalarla falan da görüşmüyoruz, evlenmeye kalksam düğünüme düzgün gelen olmaz.
35 Yorumla- +1 yıl
valla kimse gelmesin daha iyi gelince noluyor kınıyorlar dedikodumuzu yapıyorlar sktr et ya skrm düğününü
- +1 yıl
@isimsiz7851 Aynen aslında hiç düğünde yapmamak lazım boşa masraf
- +1 yıl
ben düğün falan yapmayacam valla boşa masraf kendi aramızda bir nikah oldu bitti
- +1 yıl
@isimsiz7851 en iyisi
Soran+1 yılAynen bende öyle yapicam zaten en iyisi
- Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılZaten corona var iyi denk geldin ne gelmesi gitmesi, fırsata çevir, bir nikah tamam... Kimseye gerek yok...😅
15 Yorumla
Soran+1 yılAma bi 3 yil daha var 😄
- +1 yıl
Öna al 😅 zaten o zamana kadar kim öyle kim kala. Düşündüğün şeye bak. Hep böyle yillari kapdayan hayaller mi kurarsın ☺
Soran+1 yılCanim öne alamam kendimi hazir hissetmiyorum hem maddi acidan da okadar gucumuz yok zaten ama 2 sene sonra da buyuk ihtimal koranada ki gibi yapariz 😄
- +1 yıl
Yap ne olacak. Zaten milleti toplamanın manası ne boşver. El ele evet deyin işte bitti. Mutluluklar...☺
Soran+1 yılAynen öyle teşekkürederim
Bende sosyofobiğim Allah tan 1 arkadaşım var o da giderse yalnız kalırım.
31 Yorumla
Soran+1 yılKiz benimde bir tane var ama oda uzakta sjsjsj
+1 yılBen de bunu düşünüyorum bazen. Ve aslında düğün yapmak istemiyorum çünkü kimseyi 1 saat oynatmak için dünya para veremem. Ama tabi bu duruma eşimle karar vereceğiz, onun arkadaşlarından faydalanacağım galiba :D
10 Yorumla
+1 yılVallahi benimde yok sadece arkadaş değil akraba bile yok çok fena cbdlsb yalnızız
29 Yorumla
Soran+1 yılAl benden de okadar dhsjz
- +1 yıl
Eee siz tanışın işte arkadaş olun bir birinize
Soran+1 yılKarşı taraf da isterse neden olmasin ki sjxhdhdj
- +1 yıl
ayy isterimm tabii 😊😊🤣🤣
Soran+1 yılGizliden 1 dkligina çıkarmisin istek atim
- +1 yıl
Ay çok mutlu oldum sizi arkadaş ettiğim için 😀
- +1 yıl
gizliden çıktım istediğin zaman istek atabilirsinnn 😊
- +1 yıl
@Garibanınyüzügülermi Saolasınnn 🤣🤣🤣
Soran+1 yılİstek attım canim istersen tekrar gizlen
+1 yılYemin ederim seninle aynı durumdayım. Eğer istersen bana yazabilirsin.
12 Yorumla
Soran+1 yılOlur
Soran+1 yılİstek attim
+1 yılAynı sıkıntı bende de var. Ve biz aile olarak pek çevremiz yok. Var ama az yani.
14 Yorumla
Soran+1 yılAynen bizde aile olarak cevresisiz
- +1 yıl
Valla bendw bu yaşıma geldim hala bu sıkıntıdan kurtulamadım. Yani sanırım olmayınca olmuyor mu anlamadım ki. Zaten uğraştığım birçok sorun var. Allah yardımcımız olsun
Soran+1 yıl25 yasindamisin aynen benimde Allah yardimcimiz olsun
- +1 yıl
Of ya Allah yardımcımız olsun arkadaşsız olmak zor
+1 yılBenimde iki ay sonra nikahim var sctik valla :D kim sahit olacak
11 Yorumla
Soran+1 yılBen olurum istersen 😄
Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. yalnız olarak gizli kız evlenemezsin de. gizli neden oldun ki. neyse saygı duyarız. arkadaş edinmek mutlaka gerekli. bence ısık sende. ailen değil. kendin içindeki ışıkla bu sorunu aşabilirsin. telegram grubuda kurarsan burdan yaz katılırım ben :)
10 YorumlaYeni insanlarla tanışmaya çalış , konuş muhabbet et zamanla açılırsın geliştirirsin kendini , bu arada düğününe arkadaşın gelip gelmemesi çok önemli değil gerçekten ama istersen gelebiliriz 😊
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılSosyalfobi ile mücadele etmeniz de ki en büyük desteği aileniz den almalısiniz aileniz sizi yalnız bırakarak farklı sorunların ortaya çıkmasına neden olmuş olabilir.
10 Yorumla Kına yapacaksan organizasyon tut. Benimde hepsi evli daha düğün bile yok ortada😂 Ha zaten nikah oluyor artık dugunler iptal kuzu bence takmaya değmez çok
10 YorumlaArtık insanlar düğününe gelip oynasın diye adam kiralıyor. Kalabalık yapsın istiyorsan şehrin delikanlılarını güzel kızlar var diye kandırsın dayın falan.
10 YorumlaBenim de durumum pek farklı değil ama önemli değil. Düğüne millet eğlensin diye para harcamak saçma geliyor artık onun yerine bir eksiğimizi kapatırız.
50 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 365 cevap paylaştı.
+1 yılBende de durum aynı hiç sorma ama zaten bu devirde düğün olmaz artık online düğün yap Tiktokta evlenin herkes hediye atsın😂😂
20 Yorumla
+1 yılÇözüm sade bir nikah veya artık akrabalar ve karşı tarafın arkadaşlarının yer aldığı kadarıyla katılacağını bir düğün.
20 YorumlaAman ya tek derdin bu olsun Allahım dert vermesin telgram grubu da fena olmaz valla gelebilirim
21 YorumlaS. et düğün yapma zaten hesaba göndersinler parayı altını. Siz sadece balayına çıkın. Hala teyze görümce oynucak diye okadar masrafa gerek yok. O paranın bir kısmıyla 100 tane gariban giydirin kışlık ya da yemek yedirin daha iyi
20 YorumlaAllah yardımcın olsun. Bende asosyaldim yeni yeni aciliyorum. fikir veremem ama umarım herşey güzel olur ve istersen özelden de yazabilirsin
20 YorumlaDüğün yapmazsın olur biter. Hem neyi kutluyoruzki böyle tantanalar halaylar falan.. Evlilik iki kişilik.
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAmaannn ne takıyon benim de hiç bi arkadaşım kalmadı ama nerde ne zaman kimlerle tanışcağın belli olmazz daha önümüzde çok zaman var o yüzden takma kafana ve bunun için üzülmene gerek yok bu zamanda hem düğünmü yapılır kız boşver
20 YorumlaBenimde yok ☹️ bazen düşünüyorum da evleneceğim adam bana senin arkadaşın neden yok derse ne cevap vereceğim fffn
32 Yorumla
Soran+1 yılArkadas olmak istermisin
+1 yılboşver ya masraftan kaçmış olursun işte ne güzel hem bende asosyalim böylesi daha iyi
30 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılBunu sorun etmemelisin , esas olan evliliktir. Evlilik sonrası kuracağın güzel dostlukların olacak belki , bilemeyiz. Değil mi. Geciktirmek gereksiz
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBir Telegram grubumuz var istersen seni ekleyebilirim
14 Yorumla
Soran+1 yılya çok sevinirim kullanıcı adım vetkedi
Cevap sahibi+1 yılEkliyorum
- +1 yıl
Beni de eklesenize :)
Cevap sahibi+1 yıl@BalkanTürkü Sadece kızlar var maalesef 😊
Kız dert ettiğin şeye bak etrafında yalancı iki yüzlü arkadaş görünümlü arkadaşların oleacağına yalnız ol daha iyi 😅
10 YorumlaOooo daha 22 yasindasin asil bu yaslarda gercek arkadasliklair bulacaksin 😆umarim guzel insanalrla karsilasirsin mutlu bir hayatin olur...
10 Yorumla
+1 yılÇaresi olmayan gerçek ölümdür. İçini ferah tut korkularını at düşüncelerini esir almasına izin verme.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılBenimde öyle ben evlenince düğün etmeyecek gereksiz bir eğlem zaten oynamaktan nefret ederim tek nikahtan yıldırım nikahı İle evlenecem düğünsüz
11 Yorumla- +1 yıl
Ama böyle kız nerde bulacam ben ya hepsi düğün istiyo daha doğrusu 1 kiz bile bulamadım benş beğenen yok
+1 yılMilletin karnını doyurmak için liralarımı harcayamam. Beni düşünen tebrik etmeye evime gelir
20 Yorumla
+1 yılGel knk sarılalım benimde bi sevgilim var bide tek bi arkadaşım onuda en son 3 yıl önce gördüm
20 Yorumla
+1 yılDugun cok sacma bisey zaten yapma dugun falan ve psikolojik destek al
20 Yorumla
+1 yılTürkiyenin yarısınından fazlası bu şekilde bende 7 yıl dır ilaç kullanıyorum
20 YorumlaCiddi soyluyirum bana ulas arkadas olabiliriz hele bi atanayım dugunune bile gelirim🤗😁
33 Yorumla
Soran+1 yılOlur istek attim :)
- +1 yıl
İnş atanırsınız ne güzel yardımcı oldunuz kıza 👏
Millet için mi evleniyorsun yakın arkadaş olunca noluyo
10 Yorumla
+1 yılhayatım istediğin gibi evlen mutlu olmak için yanında birinin olmasına gerek yok
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAynı ben, aslında tam bu dönemde birini bulup evleneceksin nasıl olsa düğün derdi yok nikâhtan 3 5 akrabayla evlenip gidecen, evlenecek biri olsa ben öyle yapardım
10 Yorumla
+1 yılBende de neredeyse aynı sayılır.
Anlıyorum seni.10 YorumlaDostum bende milletle pek muhatap olmuyorum takma aman boşver.
10 Yorumla
+1 yılBenim de düğünüme gelecek arkadaşım yok. Boşveeer lazım değiller
10 Yorumla
+1 yılSen evlen gelen illaki olur yoksada hayat arkadasin olacak bundan onemlisi var mı
10 Yorumla
+1 yılEvlenme😂 şaka şaka yeni arkadaşlıklar edinmek için çok gez derim🤷♀️
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAhahah ya aynısını ben de düşünüyorumdum. Düğüne çağırmaya değecek olan arkadaş sayım iki elin parmaklarını geçmiyor. Akrabalar zaten hak getire... Çözüm;ailelerin dahil olduğu basit bir nikah. Bu anlamda tek değilsin, belki bilmen iyi gelir diye düşündüm
10 Yorumla
+1 yılbenim de yok valla kına gecesi yapmayı planlamıyorum bu yüzden gelicek kimsem yok çünkü
21 Yorumla
Soran+1 yılBende kina gecesi yapmayı düşünmüyorum en mantiklisi
Eylülden sonra bir hafta sonu yaparsan haber et, gelirim, arkadaşın gibi davranırım. Belki arkadaş oluruz. Gezmiş olurum ben de. Bu arada, benim de pek bestim yok. Herkesle iyi anlaşırım ama yakın arkadaşım yoktur.
20 Yorumla
+1 yılYa Rabbi nenolur ver şu kızı karım olsun. Allah'ım ne olur ya rabbi evlenmeyi kadar istiyorum ki. Allah'ım duy sesimi şu kız ver bana. Koynunda ölüm ya rabbi bu kız da benim gibi erkeksizlikten kadinsizliktan çekiyor derdi. Ya ne olur duy sesimi ilişkiye girmek çok istiyorum zina yapacağıma karım olsan. Ne olur
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen de aynıyım, erkek arkadaşıma da söyledim bunu ama soruj etmedi Allah iyi insanlarla karşılaştırsın
31 Yorumla
Soran+1 yılAmin
- Devamını Gör (164)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer