Bazen hayatında olan biten her şeyin koca bir saçmalık olduğunu düşünüyor musun?

Bazen hayatında olan biten her şeyin koca bir saçmalık olduğunu düşünüyor musun?
Merhaba,
İnanır mısın hayatımın şu son iki yılının tam bir saçmalıktan ibaret olduğunu söylesem abartmış olmam. Resmen baharı beklerken ömrüm kış oldu :) ağlanacak halime gülüyorum, bir boş vermişlik var, hissizlik var üzerimde 😒
- "Bazen hayatında olan biten her şeyin koca bir saçmalık olduğunu düşünüyor musun?"


Bazen hayatında olan biten her şeyin koca bir saçmalık olduğunu düşünüyor musun?
Cevapla