Niye herkes benden utanıyor neden bu kadar değersizim?

Kapalı değilim ama kapalı giyiniyorum kapalı olmadığım için ailem anneannemle dahil benden utanıyor ama başarılı bir öğrenciyim ve çok sessiz sakinim yani benim yerimde başkası olsa asla durmaz bu evde ama ses çıkarma gibi bir hakkım da yok babam kendine en ufak bir şey dense bağrınmaya başlıyor annem de kocasın aşık. Asla laf ettirmiyor bıktım artık ne yapıcam bu kadar değersizce yaşamak istemiyorum.
Niye herkes benden utanıyor neden bu kadar değersizim?
Cevapla