Allah'ın var olduğu araştırmak günah mıdır değil midir sizce sormak isterim?

Bir kaç saat önce bir bloga göz gezdirdim ve soru tamda şöyleydi tanrının varolduğuna inanıyormusunuz diye? Çok saçma sapan yorumlar gördüm ve çoğu yorumcununda yaşı bayağı küçüktü ve bir arkadaşımla bunu tartışıyorduk oruç tutan ama ALLAH'ın varolduğuna dair araştırmalar yapan bir arkadaş düşüncelerinden dolayı çok sinirim bozuldu iyice cahil kesimin uydurmalarıyla insanların inançlarını bir şekilde demogoji uygalamasını nasıl buluyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
@ChuckyBebek arkadaşım sen açıklamamı okumamışsın sanırım ben araştırmak için sormadım ama şahsem bu olayı kınadığım in düşüncelerinizi almak istedim benim için ALLAH birdir, bu değişmez asla da araştırmak gibi bir düşünce ye dahi sokmam kendimi ben değerlerinden memnun olduğum ve bizi yarattığı için bu güzellikleri yaşattığı için şükrediyorum ve etmeye de devam edeceğin. :) Saygılar hanfendi
Allah'ın var olduğu araştırmak günah mıdır değil midir sizce sormak isterim?
Cevapla