Yahu demeyeyim cinsiyetçilik olmasın diyorum erkeklere de güven olur diyorum ama bir kere bile mi şaşırmaz insan? Kadınların yaptığı kötülük yorgandaki pire kalır cidden. Kadınların yapabileceği tek bir kötülük var o da kıskançlık yüzünden psikolojik baskı. Ama erkekler öyle değil cidden değil çok daha ağır🤦🏻♀️
Kendini bilen kaliteli erkek sayısı çok ama çok az.
Adamlara abi abim abicim diyorum niyetleri farklıymış. Millet birilerini götürme derdinde sürekli, yanlış anlaşılmayım benden hoşlanmasınlar aramıza mesafe koyayım diye abi diyorum pisliklere hepsi mi sapık olur? Adını çıkarırlar insanın.
Yabancı tanidığım erkeklerde oldu ama hiç sapik ve art niyetlisiyle karşılaşmadım.
Kendini bilen kaliteli erkek sayısı çok ama çok az.
Adamlara abi abim abicim diyorum niyetleri farklıymış. Millet birilerini götürme derdinde sürekli, yanlış anlaşılmayım benden hoşlanmasınlar aramıza mesafe koyayım diye abi diyorum pisliklere hepsi mi sapık olur? Adını çıkarırlar insanın.
Yabancı tanidığım erkeklerde oldu ama hiç sapik ve art niyetlisiyle karşılaşmadım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer