Ülkedeki erkeklerin neden çoğunluğu sapık?

Yahu demeyeyim cinsiyetçilik olmasın diyorum erkeklere de güven olur diyorum ama bir kere bile mi şaşırmaz insan? Kadınların yaptığı kötülük yorgandaki pire kalır cidden. Kadınların yapabileceği tek bir kötülük var o da kıskançlık yüzünden psikolojik baskı. Ama erkekler öyle değil cidden değil çok daha ağır🤦🏻‍♀️

Kendini bilen kaliteli erkek sayısı çok ama çok az.

Adamlara abi abim abicim diyorum niyetleri farklıymış. Millet birilerini götürme derdinde sürekli, yanlış anlaşılmayım benden hoşlanmasınlar aramıza mesafe koyayım diye abi diyorum pisliklere hepsi mi sapık olur? Adını çıkarırlar insanın.

Yabancı tanidığım erkeklerde oldu ama hiç sapik ve art niyetlisiyle karşılaşmadım.
Ülkedeki erkeklerin neden çoğunluğu sapık?
Cevapla