Erkek kardesim ile nasil yakin olabilirim?

Merhaba detaylı yazmaya çalışıcam. siz de, özellikle erkekler, detaylı cevap verebilirse çok sevinirim:)

benim 8. sinifa giden bir erkek kuzenim var. aramizda 4 yas var ama hep birlikte oynardik. beni cok severdi. hep beni gormek ister, ben agladigimda o da aglardi. ben ortaokula gectigimde sehir disina tasindik ve lisede geri donduk. bulustugumuzda onunla bilgisayar oyunlari oynuyordum ama o kadar. aramizda pek bir yakinlik kalmamisti. simdiyse daha uzagiz gibi hissediyorum ve bunu duzeltmek istiyorum.

onu sahip olamadigim kardesim olarak goruyorum. istedigim gibi sarilabilmek, gezmeye goturebilmek, dertlesebilmek istiyorum ama araya 3-4 sene girdigi icin yapamiyorum. bu da beni cok uzuyor. ikimiz de tek cocuguz. ve ikimizin de ailevi durumlari pek iyi degil. onun yasindayken hep bir abi veya abla isterdim.

ona, sahip olamadigim abla olmak istiyorum. ama dedigim gibi simdi 8. sinif, liseye gecicek. tam ergenlik donemi. nasil yaklasmaliyim? bana gore daha disa donuk, konuskan ve ozguvenli biri. ama o da benden biraz cekiniyor anliyorum. eskisi kadar rahat yanima gelmiyor. eskiden beni gordugunde kosarak yanima gelir sarilirdi. simdiyse 1-2 kere bize geldigi oluyor onda da azicik kafa dagitsin diye playstation aciyorum, istedigi yemegi siparis ediyorum o kadar. biliyorum buyuk olan benim, ben yaklasmaliyim. ama sorun birazcik da bende. sevgimi pek belli edemiyorum. disardan soguk gozukuyorum ama tamamen anksiyetem ve cekingenligim yuzunden. yoksa onu gercekten cok seviyorum. yine bana sarilsin, benimle gezmek istesin istiyorum. ozellikle de “ablam ne kadar havali” dusunsun istiyorum :D zaten cok fazla oyun oynuyorum, korku ve aksiyon cok severim. bir de yeni dovme yaptirdim birkac tane. etkilenir diye dusunuyorum.

neyse cok uzattim xd 15 yasinda bir erkek cocugu oldugunu tekrar hatirlatiyorum, veeee onerilerinizi bekliyorum
Erkek kardesim ile nasil yakin olabilirim?
Cevapla