Şizofren biriyle yaşıyorum, bıktım. Ne yapacağım?

Arkadaşlar ablam şizofren fakat kabul etmiyor.. annem de şizofren hastası olduğunu biliyor ama annemde kavga çıkar diye söyleyemiyor sürekli odama gelip bana durduk yere ka***r or*** gibi kuufrler ediyor bazen krizi geliyor beni dövüyor az daha ölüyordum başım ağıriyor babam da dayanamadı evi terk etti ben kaldım ya hicbir güvencem yok bana sahip çıkan kimse yok gece krizleri tutup bana saldırıyor sürekli odama girmişsin eşyalarımı almışsın gibi değişik değişik şeyler söylüyor çok yoruldum az önce de odama girip üstünde tişört olmasına rağmen bana hangi erkeği tavliyacaksin üstünde ki tişört ne dedi biktim yeter. Yatırma şansımız da yok kendisi kabullenmiyor goturemiycez bana şiddet uyguluyor çok kilolu gücüm ona yetmiyor. Annem de beni asla savunmuyor çünkü annwm ondan korkuyor. Hergun huzursuzluk baş agrisi şiddet görüyorum ne yapcam? Ama kimse kabul etmiyor ya hergun kavga ediyoruz hasta diye iyi davranıyorum hasta olduğuna eminim normal bi insan bunları yapamaz. Veya insan olduğunu düşünmüyorum yani illa ki bisey var napmaliyim uyanır uyanmaz huzursuz oluyorum yardım edin?
Şizofren biriyle yaşıyorum, bıktım. Ne yapacağım?
Cevapla