Aile & Toplum Arkadaşlar tam kapanma nasıl gidiyor? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 03 Yapay Zekaya Sor Tam kapanma da sizde seyehata çıkanlardan mısınız. Yoksa evde devamke mi Güncellemeler+1 yıl @SarışınHukukçu bana ulaşabilirsiniz Arkadaşlar tam kapanma nasıl gidiyor? Cevapla Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
Erguvanii_ Takip Et Xper 2 Yaş: 42 +1 yıl 3 milyona yakın kişinin şu ya da bu nedenle muaf olduğu tam kapanma mı?:)) 1 4 Yorumla Soran +1 yıl Yess sör😂😂 Yorumla Erguvanii_ +1 yıl Muafım leydi:) Yorumla Soran +1 yıl Çoğumuz muaf 👍 Yorumla Erguvanii_ +1 yıl Muaf olduk yani! Yorumla
badarbungaa Takip Et Master Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 5,9b cevap paylaştı. Valla bütün camı pencereyi vs kapattım bekliyorum , lakin 15 güne havasızlıktan ölebilirim 0 6 Yorumla Soran +1 yıl Aç aç hepimiz olecez skntı yok🙈 Yorumla badarbungaa +1 yıl Hı öylemi , bana öyle bir bilgi gelmedi ama ☹️ Yorumla Soran +1 yıl Espiri ya sende hemen uzuluyon😂 Yorumla badarbungaa +1 yıl İnşallah benim esprilerim ziyan olmamıştır zira o çakmak gözlerinden zeka fışkırdığını görmüştüm hanımefendi🙃 Yorumla Soran +1 yıl Mersi bayım ilahi ben😂 Yorumla badarbungaa +1 yıl Derien madmazel ☺️ Yorumla
İlhan_06 Takip Et Bilge Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Bizim şirket devam ediyor. 1 5 Yorumla Soran +1 yıl En güzeli iş iyidir ya Yorumla İlhan_06 +1 yıl Sen ne iş yapıyorsun tatil misiniz Yorumla Soran +1 yıl Ben uzun süredir böyle kreşte çalışıyorum Yorumla İlhan_06 +1 yıl Peki çalışmadığın zamanlarda ödeme alabiliyor musun? Yorumla Soran +1 yıl Noo özel sektör Yorumla
Ercn543454 Takip Et Yoda Yaş: 33 +1 yıl Evde devamke boş boş yatıyorum sen? 1 3 Yorumla Soran +1 yıl Bende oruç tutuyoruz bı iste Yorumla Ercn543454 +1 yıl Allah kabul etsin Yorumla Soran +1 yıl Amin cumlemizinkini Yorumla
sacmaliklardunyasi2 Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 78% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 309 cevap paylaştı. %1 enerjiyle evde dewamkee 1 0 Yorumla
SinemNederlandse Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 96% +1 yıl Ben zaten okul tatilindeyim 1 2 Yorumla İlhan_06 +1 yıl Wat zoekt een nederlander hier😮 Yorumla SinemNederlandse +1 yıl @İlhan_06 omg hahaha Yorumla
ouzinyo Takip Et Master Yaş: 30 , eic 35% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3,8b cevap paylaştı. sıradan her zamanki gibi yani 1 0 Yorumla
cnrche Takip Et Master Yaş: 27 , eic 46% +1 yıl Evden dışarı adım atmayanlardanım :D 0 1 Yorumla Soran +1 yıl 👏😁 Yorumla
Zevahir06 Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl Adı tam kapanma herkes dışarda bende çalışıyorum. 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Yok tam açılma olacaktı karıştırdılar galiba 😂 Yorumla Zevahir06 +1 yıl Bak çok doğru söyledin tam açılma koyalım biz bunun adını :P Yorumla
TosunPaşa34 Takip Et Xper 5 Yaş: 29 , eic 91% +1 yıl Süper gidiyor hiç sorma 😅😅 0 12 Yorumla Soran +1 yıl Aman iyi bari Yorumla TosunPaşa34 +1 yıl Seni sormalı? Yorumla Soran +1 yıl Benim de iyi şükür Yorumla TosunPaşa34 +1 yıl Allah iyilik versin nasıl değerlendiriyorsun kapanmayı? Yorumla Soran +1 yıl Rezalet Bu baştakiler oldukça Türkiye zor duzelir Yorumla TosunPaşa34 +1 yıl Yapacak bişey yok 🤷🏽♂️ Yorumla Soran +1 yıl 🤷aynen Yorumla TosunPaşa34 +1 yıl Nerelisin Karadeniz mi? Yorumla Soran +1 yıl Konya Yorumla TosunPaşa34 +1 yıl Anadolu'nun bağrı yaniNe güzel 😊 Yorumla Soran +1 yıl Aynen Güzel Memleketim 😊 Yorumla TosunPaşa34 +1 yıl Adın ne? Yorumla
cankall Takip Et Master Yaş: 45 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı. Kumaş yetmedi kapanamaduk biz 0 2 Yorumla Soran +1 yıl 😂😂 Yorumla cankall +1 yıl 🤣🤣 Yorumla
Memoo00007 Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı. 14 gün var daha bitmiyor knka :D 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Bitirecez ız kaldı😂 Yorumla Memoo00007 +1 yıl Sıkıldım valla :D Yorumla
Zitrımax034 Takip Et Yoda Yaş: 31 +1 yıl Ne kapanmasi herkes çalışıyo 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Ya evet memurlar tatile işçiler de devam Yorumla Zitrımax034 +1 yıl Aynen öyle olan küçük esnaf a oldu Yorumla Zitrımax034 +1 yıl Bu şekilde goremz seni gizli sin bildirimde gitmez ona Yorumla
35_Gkn_34 Takip Et Guru Yaş: 32 +1 yıl Sen halen evlenmedin mi 0 7 Yorumla Soran +1 yıl Hayır 😁😀 35_Gkn_34 +1 yıl Evde kaldın. Temel kızı Fadime, açılmadan iade 😂 Soran +1 yıl 🤷😂 umrumdami loo 35_Gkn_34 +1 yıl Evet umrunda, nasıl koca bulabilirim diye sorularını unutmadık 😂 Soran +1 yıl Aman şimdi değil onlar beni bulsun 😀 35_Gkn_34 +1 yıl Onlar bulmuyor işte 😂 Soran +1 yıl Nasipp🤷😀
Ash_Ketchum Takip Et Master Yaş: 32 , eic 94% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı. Evdeyim 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
3 milyona yakın kişinin şu ya da bu nedenle muaf olduğu tam kapanma mı?:))
Yess sör😂😂
Muafım leydi:)
Çoğumuz muaf 👍
Muaf olduk yani!
Valla bütün camı pencereyi vs kapattım bekliyorum , lakin 15 güne havasızlıktan ölebilirim
Aç aç hepimiz olecez skntı yok🙈
Hı öylemi , bana öyle bir bilgi gelmedi ama ☹️
Espiri ya sende hemen uzuluyon😂
İnşallah benim esprilerim ziyan olmamıştır zira o çakmak gözlerinden zeka fışkırdığını görmüştüm hanımefendi🙃
Mersi bayım ilahi ben😂
Derien madmazel ☺️
Bizim şirket devam ediyor.
En güzeli iş iyidir ya
Sen ne iş yapıyorsun tatil misiniz
Ben uzun süredir böyle kreşte çalışıyorum
Peki çalışmadığın zamanlarda ödeme alabiliyor musun?
Noo özel sektör
Evde devamke boş boş yatıyorum sen?
Bende oruç tutuyoruz bı iste
Allah kabul etsin
Amin cumlemizinkini
eve kapandık iyi gidiyor.
Kapanma mı var? %61 çalışıyor. Bi biz eve kapandık kendimizce
%1 enerjiyle evde dewamkee
Ben zaten okul tatilindeyim
Wat zoekt een nederlander hier😮
@İlhan_06 omg hahaha
sıradan her zamanki gibi yani
Evden dışarı adım atmayanlardanım :D
👏😁
Adı tam kapanma herkes dışarda bende çalışıyorum.
Yok tam açılma olacaktı karıştırdılar galiba 😂
Bak çok doğru söyledin tam açılma koyalım biz bunun adını :P
Süper gidiyor hiç sorma 😅😅
Aman iyi bari
Seni sormalı?
Benim de iyi şükür
Allah iyilik versin nasıl değerlendiriyorsun kapanmayı?
Rezalet Bu baştakiler oldukça Türkiye zor duzelir
Yapacak bişey yok 🤷🏽♂️
🤷aynen
Nerelisin Karadeniz mi?
Konya
Anadolu'nun bağrı yani
Ne güzel 😊
Aynen Güzel Memleketim 😊
Adın ne?
Seyehat nasıl oluyormuş
Kumaş yetmedi kapanamaduk biz
😂😂
🤣🤣
14 gün var daha bitmiyor knka :D
Bitirecez ız kaldı😂
Sıkıldım valla :D
Ne kapanmasi herkes çalışıyo
Ya evet memurlar tatile işçiler de devam
Aynen öyle olan küçük esnaf a oldu
Bu şekilde goremz seni gizli sin bildirimde gitmez ona
Sen halen evlenmedin mi
Hayır 😁😀
Evde kaldın. Temel kızı Fadime, açılmadan iade 😂
🤷😂 umrumdami loo
Evet umrunda, nasıl koca bulabilirim diye sorularını unutmadık 😂
Aman şimdi değil onlar beni bulsun 😀
Onlar bulmuyor işte 😂
Nasipp🤷😀
Benim için değişen birşey olmadı
evde
Çalışanlardanım
Sıkıcııı
Evde yatıs
Evdeyim
Sabrım genişliyor
Yataktayım 🤦♂️
Berbatt sende