Kızımın erkek arkadaşıyla tanışmalı mıyım?

Kızım 16 yaşında ve çok taze bir ilişkisi var. Erkek arkadaşı 19 yaşında ve şimdiden evlilikten bahsediyorlar. Kızımla arkadaş gibiyiz bana herşeyini anlatır. Fakat tabiiki sonuçta anneyim ve anlattıkları biyere kadardır. Erkek arkadaşı benim bildiğimi bilmiyor fakat kızımın bana ondan bahsetmesini istiyormuş.
size sormak istediğim, bana anlattıktan sonra yani benim haberim olduktan sonra tanışıp bir konuşsammı erkek arkadaşıyla? Aslında amacım tabiiki hem tanımak, hemde biraz aba altından sopa göstermek. İçim sanki daha rahat edecek. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Kızımın erkek arkadaşıyla tanışmalı mıyım?
Cevapla