Kızım 16 yaşında ve çok taze bir ilişkisi var. Erkek arkadaşı 19 yaşında ve şimdiden evlilikten bahsediyorlar. Kızımla arkadaş gibiyiz bana herşeyini anlatır. Fakat tabiiki sonuçta anneyim ve anlattıkları biyere kadardır. Erkek arkadaşı benim bildiğimi bilmiyor fakat kızımın bana ondan bahsetmesini istiyormuş.
size sormak istediğim, bana anlattıktan sonra yani benim haberim olduktan sonra tanışıp bir konuşsammı erkek arkadaşıyla? Aslında amacım tabiiki hem tanımak, hemde biraz aba altından sopa göstermek. İçim sanki daha rahat edecek. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
size sormak istediğim, bana anlattıktan sonra yani benim haberim olduktan sonra tanışıp bir konuşsammı erkek arkadaşıyla? Aslında amacım tabiiki hem tanımak, hemde biraz aba altından sopa göstermek. İçim sanki daha rahat edecek. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer