Aile & Toplum Ey cemaat Ankara da kalan bir yerlere kaçmayan bir ben mi kaldım? ARESSSSSSSS Takip Et Guru Yaş: 95 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Kapanma dendi herkes bir yerlere kaçtı olduğu yerde kim kaldı 🤣 Güncellemeler+1 yıl Güncelllll Ey cemaat Ankara da kalan bir yerlere kaçmayan bir ben mi kaldım? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
xorxix Takip Et Bilge Yaş: 50 , eic 95% +1 yıl ah be kardeşim yalnızmı kaldın ankarada joyjoyjoyjoyhttps://www.youtube.com/embed/bPsEh9zO7AE 2 8 Yorumla ARESSSSSSSS +1 yıl Ahhh be abim sorma 😂 Yorumla xorxix +1 yıl @ARESSSSSSSS kapın çalınır birazdan kim bil bakalım sahur için yemek getiren biri çıkar joyjoyjoyjoy Yorumla ARESSSSSSSS +1 yıl Yok be nerde herkesi küstürdüm kendime Yorumla xorxix +1 yıl @ARESSSSSSSS illa vardır yakınlarda bir tas yemek getirenin Yorumla ARESSSSSSSS +1 yıl Nerde be abim Yorumla xorxix +1 yıl @ARESSSSSSSS nasıl bir apartmanda yaşıyorsun sen ya kapıcı getirir bir tas çorba ayıptır kardeşimi aç bırakıyorlar romadan sonra ankarayıda yakarım ulan joyjoyjoyjoy Yorumla ARESSSSSSSS +1 yıl 😂😂😂😂 kapıcı taşındı evlendi Yorumla xorxix +1 yıl joyjoyjoyjoyjoy Yorumla
Bayolric Takip Et Bilge Yaş: 32 , eic 97% +1 yıl Çalışıyoruz nereye kaçalım 😂 2 18 Yorumla ARESSSSSSSS +1 yıl Sorarım o zaman bu nasıl kapanma kım kapanıyor nereye kapanıyor 😂😂😂 Yorumla Bayolric +1 yıl Her şey lafta herkes izin alma telaşında e devlet çöktü 😂 Yorumla ARESSSSSSSS +1 yıl 😂😂😂😂 o telaş da olmayanlar da köye yazlığa kaçtı dün akşam ki trafik anlattı herseyi Yorumla xorxix +1 yıl @bayolric sende yalniz kalmissin anlasildi ankarada sohbet onu gosteriyor ben geleyim bari dörtdüncüde bulursak okey oynariz vakit gecer 😂😂 Yorumla Bayolric +1 yıl 😂😂😂😂 Kekse yalnız kalsam azıcık Yorumla ARESSSSSSSS +1 yıl 😂😂😂😂😂 Yorumla xorxix +1 yıl @ARESSSSSSSS @bayolric bizim okey iptalmi simdi yazik size 😂😂😂 Yorumla Bayolric +1 yıl @xorxix ne denir şimdi 😂 Yorumla ARESSSSSSSS +1 yıl Okey değil başka birsey buluruz 😂 daha yaşımıza uygun az daha yaslanalım 😂😂okey de oynarız Yorumla Bayolric +1 yıl @ARESSSSSSSS yaşlılar mi oynuyor sadede Yorumla ARESSSSSSSS +1 yıl Yok ya daha monoton a dönen insanlar oynuyor enerji sağlık varken ondan daha aktif bir aktivite diye dedim 😂😂😂 Yorumla Bayolric +1 yıl Ben monoton bir insanım 😂 Yorumla ARESSSSSSSS +1 yıl 😂😂😂😂 bakalım devam edecek mi öyle Yorumla Bayolric +1 yıl Etmemesi için bir neden yok 😂 Yorumla ARESSSSSSSS +1 yıl Hayırlısı be 😂 Yorumla Bayolric +1 yıl 😂😂😂😂 Yorumla xorxix +1 yıl @ARESSSSSSSS @bayolric heyecanmi istiyorsunuz Kapi zillerine basar kacariz hemde millet vekillerinin zillerine 😂😂😂😂 Yorumla xorxix +1 yıl @ARESSSSSSSS @bayolric sizden daha gencim ben be bakmayim tabeladaki skora siz orda yazdigi onemli degil ruh yasim 18 😂😂😂😂 Yorumla
TayyarRA Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 9b cevap paylaştı. Ankaradayız müslimin 1 9 Yorumla ARESSSSSSSS +1 yıl Bir yerlere kaçmayan köye yazlığa gitmeyen bi biz kaldık galiba 🤣 Yorumla TayyarRA +1 yıl Jfjd aynenzi jf ne kalabalık yollar ya Yorumla ARESSSSSSSS +1 yıl Aynen yarın itibari ile em azından daha rahat olacak yollar 😂 Yorumla TayyarRA +1 yıl Nff evde olacğsız ya neyse fn Yorumla ARESSSSSSSS +1 yıl Ben muaf ım seni de alayım kardeşim gezeriz 😂 Yorumla TayyarRA +1 yıl Djdj ben değilim ama ya bro tjf olsa neyse Yorumla ARESSSSSSSS +1 yıl 😂😂😂ceza yazmam sana Yorumla TayyarRA +1 yıl Jfjd vay polis bey hayırlı görevler 😅 Yorumla ARESSSSSSSS +1 yıl Eyvalah kardeşim Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
ah be kardeşim yalnızmı kaldın ankarada joyjoyjoyjoy
https://www.youtube.com/embed/bPsEh9zO7AEAhhh be abim sorma 😂
@ARESSSSSSSS kapın çalınır birazdan kim bil bakalım sahur için yemek getiren biri çıkar joyjoyjoyjoy
Yok be nerde herkesi küstürdüm kendime
@ARESSSSSSSS illa vardır yakınlarda bir tas yemek getirenin
Nerde be abim
@ARESSSSSSSS nasıl bir apartmanda yaşıyorsun sen ya kapıcı getirir bir tas çorba ayıptır kardeşimi aç bırakıyorlar romadan sonra ankarayıda yakarım ulan joyjoyjoyjoy
😂😂😂😂 kapıcı taşındı evlendi
joyjoyjoyjoyjoy
Çalışıyoruz nereye kaçalım 😂
Sorarım o zaman bu nasıl kapanma kım kapanıyor nereye kapanıyor 😂😂😂
Her şey lafta herkes izin alma telaşında e devlet çöktü 😂
😂😂😂😂 o telaş da olmayanlar da köye yazlığa kaçtı dün akşam ki trafik anlattı herseyi
@bayolric sende yalniz kalmissin anlasildi ankarada sohbet onu gosteriyor ben geleyim bari dörtdüncüde bulursak okey oynariz vakit gecer 😂😂
😂😂😂😂
Kekse yalnız kalsam azıcık
😂😂😂😂😂
@ARESSSSSSSS @bayolric bizim okey iptalmi simdi yazik size 😂😂😂
@xorxix ne denir şimdi 😂
Okey değil başka birsey buluruz 😂 daha yaşımıza uygun az daha yaslanalım 😂😂okey de oynarız
@ARESSSSSSSS yaşlılar mi oynuyor sadede
Yok ya daha monoton a dönen insanlar oynuyor enerji sağlık varken ondan daha aktif bir aktivite diye dedim 😂😂😂
Ben monoton bir insanım 😂
😂😂😂😂 bakalım devam edecek mi öyle
Etmemesi için bir neden yok 😂
Hayırlısı be 😂
😂😂😂😂
@ARESSSSSSSS @bayolric heyecanmi istiyorsunuz Kapi zillerine basar kacariz hemde millet vekillerinin zillerine 😂😂😂😂
@ARESSSSSSSS @bayolric sizden daha gencim ben be bakmayim tabeladaki skora siz orda yazdigi onemli degil ruh yasim 18 😂😂😂😂
Ankaradayız müslimin
Bir yerlere kaçmayan köye yazlığa gitmeyen bi biz kaldık galiba 🤣
Jfjd aynenzi jf ne kalabalık yollar ya
Aynen yarın itibari ile em azından daha rahat olacak yollar 😂
Nff evde olacğsız ya neyse fn
Ben muaf ım seni de alayım kardeşim gezeriz 😂
Djdj ben değilim ama ya bro tjf olsa neyse
😂😂😂ceza yazmam sana
Jfjd vay polis bey hayırlı görevler 😅
Eyvalah kardeşim