AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
35Cevap
Pandemide 20-30kg aldıktan sonra arkadaşlarımın hiç değişmemişsin demiş olmaları. Hatta tahmin ettirdiğimde eski kilomda söylediklerinde çok mutlu olmuştum :D
Boyum uzun olduğu için fark edilmiyor tabii
Gerçekten hiç almadım olmayacak şeylere bi sevindim sonra o şeyler olmadı o da sevinçten daha büyük bir hayal kırıklığı oldu
Ufacık şeylere bile sevinen ben düşündüm düşündüm ve bulamadım
O kadar kötü dimi zaman 😀 en ufak şeyden mutlu olan kız bile bunu diyorsa vah başımıza gelenler 😭
Vah başınıza gelenler😃
Aaa ne gelmiş başıma ya 😆 hele bir söylesene 😆
Bilmiyorum sen dedin diye şey ettim🙂
Peki bakalım öyle olsun 😀
Bu arada şu sözü çok severim hepimiz bir Çukurdayiz ama bazılarımız gökyüzüne bakıyor ve yıldızları görüyor
Sen de galiba yıldızları görenlerdensin hayatta her ne olursa olsun yıldızlar yoldaşın olsun
Çok teşekkür ederim😊
Umarım siz de o çukurda gökyüzünde ki yıldızlara bakanlardan olursunuz 🙏🏻
Umarım olurum 😀 iyi dileklerin için çok teşekkür ederim 😆
Ödevi bitirdim bende bittim 50 sayfa 😆 mutlu olamıyorum benim yerime de gül olur mu
Oluur şu an ki tebessüm senin için o zaman😃
😆 kendimi borçlu hissettim ama şimdi olmadı ya 😆 söz sen üzülsen de ben de gülücem 😆
😂😂Tamamdır anlaştık 😃
Anlaştık 😀
O halde size hayırlı geceler ve
Mutlu yarınlar şans yanınız da olsun
Teşekkür ederim geceniz aydın olsun
Size de bol gülümsemeleri yarınlar 😃👋🏻
Virüsten insanın aklı karıştı artık hiç birşey den mutlu olamaz olduk 😂
yok öyle bir haber. Baya düz bir insan oldum ben. birileri ölüyor kabul ediyorum bişey hissetmeden, maddi yönden rahatlıyorum pek birşey hissetmiyorum. aileme sarılıyorum pek birşey hissetmeden. şıkayetci değilim tabi.
Okadar çok kötü haber aldım ki iyi haber hatırlamıyorum
Ve bence 2020 ve 2021 yıllarında benimle aynı görüşte çok insan var
Aşılama. başlandı dendi, hevesimiz kursağımızda kaldı.
güzel haber ne aw yeni kanal mı açılmış nasıl saçma bir isim bu
sadece Covid olarak değil genel anlamda da bana eksi yazdıran bir yıl oluyor. Çok fazla kötü haber yaşadım
Ben İsveçte erasmus öğrencisiyim. Türkiyeye geri dönerim sandım dersler online olduğu için fakat İsveçte kalmaya devam edebileceğimizin haberi gelince havaya uçtum mutluluktan :D
Amcamin dusup belini incittip yatalak olmasi eeee keser doner sap döner gün gemir hesap doner
Yaa herkes akrabasından nefret ediyor ama kötülük yapmış olsa bile sevinmemelisin:(
Seviniyorum beduua ettin 16 bin lira anneme Allah sozu verip yılbasinda vericem diye kandirdi anneme dedim dinlemedi yedirmesin dedim yatalak kaldi
Kayınımla arayı düzeltmiş olmam bu yılın en güzel olayı 🤗
Yürüyorsun sanırım sen ona
Oha yok be 😆😂 abim o benim. Kendi abim gibi gördüm onu oda bana kardeşim der. Tabi ordan bakınca tuhaf geldi sana ne alaka falan diye düşündün anliom seni ama aslında mevzu Yürümek değilde eşimle yıllarıdır küsler. Bende hiç görüşmedim kaynımla. İki kardeşi barıştırmak gibi bir yola baş koydum. Dönmek yok bu yoldan 😃 imkansız gibi görünsede dualar sayesinde ipin ucundan tuttum bakalım. En azından büyük bir kini yok demekki benle arayı düzelttiğine göre. İnşallah yakın zamanda barıştırcam iki kardeşi
Gerçekten tek amaç bu muydu ya :D ya bi insan direk kaynımla arayı düzeltmek deyince farklı düşünmesi elinde değil :D yaşlarınız kaç
Evet hahahah tek amaç😅 ya yazarken öyle üstten yazdımda sonradan bi göz atınca gerçektende hak veriyorum insanın aklına herşey gelir😅 benim yaşım 27 eşimin yaşı 34 kaynımın yaşı 36
OO ateş bacayı sarmış😅
@PİLOTF16 töbe töbe.. yorumları okursan sevinirim kardeşim valla silcem şimdi yorumu ya 😅 düşüncesi bile korkunç Allah korusun öyle bişey olurmu ya mümkünmü? Buralar tekin yerler değil neler görüyoz farkındayım ama ben normal olan kısımdanım bizde yok öyle şeyler 😊 bak midem bulandı şimdi kim sahur yicek😂
Ya yeme beni şimdi😂
Edemem 🙄 Allah bilir kusarım daha takip etmeden midemi bulandırdın k. b
Yok vallah öyle bi konu açmıcam
Nasıl bi konu açıcan?
Normal yaa
İçimden gelmedi kb 😅
Hadi yaa ne olucak
Erkek eklemiom ve özelden konuşmuyom 🤷🏼♀️ evliyim ya hani
Sen boşver böyle insanları istersen benimle konuşabilirsin malum dediğin gibi buralar pek tekin değil ben anladım seni güzel bir izah yaptın sonuçta ;)
Çok tşkler 😊 aynen gayet iyi açıkladım bencede 😅 ama anlamak istemeyen anlamıyo işte
Haklısın tabi insanların aklını okuma veya düşüncesini değiştirmek gibi bir mucizevi özelliklerimiz yok 'D dediğim gibi istersen bana yazabilirsin özelden olurmu ;)
Tşkler ☺️ oysa çok net yazmışım erkeklerle özelden konuşmuyorum.. evliyim çnkü
Evli olman arkadaş olmana engel mi burdan konuşuyosun ama erkeklerle oda sorun olmalı senin için eğer muhafazakarsan ama seninle sevgili olalım demiyorum ki ben :)
Haklısın ama istemiyorum belki buda bahanemdir 🤪
Bahanelere gerek yok sonuçta hepimiz anonimiz iletişim bilgilerimiz yok bişey yok konuşuruz sohbet ederiz uymazsa devam etmeyiz gayet medeni ve ahlaki bir sohbetin dışına çıkılmayacak herkesin sınırlarına ve çizgilerine saygı duyarım :)
Buna sevindim
Umarım bir mesajı çok görmezsin de senin gibi güzel bir insanı tanıma şansım olur :)
Kardeşim bi sall nerden bilion güzel bi insan olduğumu şaka gibi 😂
Güzel derken yüreğin güzel anlamında söylemiştim yemin ederim :)
Tamam işte yüreğimin güzel olduğunu nerden bilion yine aynı kapı
Aşk olsun evlisin sana yürüyecek halim yok bana yakışmaz sadece konuşmak sohbet etmek ve bazı şeyler sorup öğrenmek istiyorum senden kötü bir niyetim veya art niyetim asla olamaz bunu bilmeni isterim lütfen yazar mısın bana
Hala olacağımı öğrendim, teyzeliği biliyorum ama bu ilk. ☺️
En guzelı krese donduk calısma ya baslamıstım derken tekrar kapandı
Meteoroloji dışında bana kimse güzel haberlerle gelmiyor
Hiç iyi haber alamadım malesef.
Bu sene hiç güzel haber alamadım
Sınavımı geçmem en güzel olaydı.
ablamın bebeği olması
Hiç güzel şeyler yok hayatta
Aldığım iyi haber yokkk...
Güzel bi haber almadım
Aldığım haberlerin hepsi kötüydü
Her geçen yıl dahada batıyorum.
O kadar boktan geçti ki
Bu yıl iyi bir haber almadim
Hiç güzel haber alamadım
aldım da benim mi haberim yok 😒
Henüz güzel bi haber almadım
finallerin online olması
Mesleğimle ilgiliydi.
Atandın mı?
Guzel haber gelmez bana
Güzel habermi güzel haber ne arar bizde
Olmadı öyle aman aman sevindiğim bı haber
tamam. Estetik olcan dediler haykirdim sevinçten
Ne tür bir estetik acaba? Söylemek istemezseniz sorun değil.
Burun estetiği efendim
Sınavların ertelenmesi sadece
İyi ki geri geldin oğlum diyen babam ve annem
Güzel haber olmadı hiç.
düşündüm düşündüm bulamadım..
Yemekte lahmacun var
Olmadı
Hamileliğim en güzel haber benim için
yok.
Sınav notlarım
düşündüm ve yok..
Baba oluyorsun 😁ve dogdu 😁
Hayır yok
Aslında yok
Abindendi "bugün eve geç gelicem"
Abimm***
Hiç güzel bir haber olmadı
Yok ki
Güzel haberin olmak isterim
Hayallerin kalsıgı yerden devam ediyor oldu 😊
Yok ki😁
Güzel haber mi oda ne
17 gün evde tek başıma 😀
Sinavlarin ertelenmesi wkdmws
Tam kapanma
Öleceğimi öğrenmem.
Nasıl ya?
almadm yok
Bebeğimin doğumı
Allah ailesine bağışlasın, sağlıklı ve mutlu bir hayat diliyorum. Tebrikler :)
🤔🤔