Dezenfektanlara bu kadar maruz kalmamızın sonucu ne olur acaba?

şu corona bitene kadar da maruz kalmaya devam edecez. şahsen dışarda ya da eve gelince fazlasıyla kullanıyoruz.
Güncellemeler
+1 yıl
kimse de kullanmıyormuş burda 🙄
Dezenfektanlara bu kadar maruz kalmamızın sonucu ne olur acaba?
Cevapla