Instagram'da küçük çocukların komik videolarını görünce "ne kadar da tatlı ya" diyorum ama kendimi onların anne-babasının yerine koyunca biraz endişeleniyorum. Aslında çocukların güzel videolarını görmek bizde güzel hisler uyandırsa da çocuğun tam rızasının olmaması, bunların tamamen farkına varmaması, özetle sosyal medyadaki yorum ve izlenimi henüz anlayamaması bana sakıncalı gelmeye başladı. Acaba sosyal medyada çocuğunu paylaşanlar hata mı ediyor?
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sosyal medyada çocuğunu paylaşanlar hata mı ediyor?
Çok samimi olduğum, kalbinin güzelliğinden emin olduğum insanları sosyal medya hesabimda tutuyorum. Bu yüzden paylaşırken çekinmiyorum. Herkese açık bir hesabim olsa kesinlikle paylaşmak istemezdim. Çocuklarin her anının paylaşılmasına karşıyım. Etkileşim almak için çok özel anlarını paylaşan ebeveynler görüyorum. Çocuklarımızın da özel hayatı var ve ebeveyni olarak bunu korumamız gerekiyor.
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Yanlıl tabiiki sosyal medya gibi bir platformda insanların kaçı düzgün ki hepsi kendini gizleyerek gizli işler yapıyor çok rahatsız edici hele ki çocuğunuzu paylaşarak meze edebiliyorsunuz pedofililere asla paylaşılmamalı bir kere sosyal medya platformu çok saçma
kişiye göre değişir bazısı anılar kazanmak ve bunları belgelemek ister bazısı "benim çocuğum çok tatlı sen de onu öv sonra beni de öv bana ilgi ver" şeklinde takılır
Ben kendi çocuğumu hicbir şekilde paylaşmam başkalarının paylaşmasına da izin vermezdim. Bana göre çok yanlış bir şey. Çocuğumu sosyal medyada sergilememe gerek yok.
bu konuda bir sürü araştırma var çocuğun kişisel hayatına saldırı ilerde büyüyünnce ailelerini dava edenler bile var bu yüzden ayrıca çocuk istismarı gibi gerçek var
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bence paylaşmak doğru değil. Çocuk ileride istemeyebilir ve belki de onu etkileyecek
@mirandaa17 haklısın ama sosyal medya belli güvenlikleri var ayrıca sapıklar sadece sosyal medyada değil dışardada var ne yazıkki öyle duruma geldik ki en yakınımıza bile güvenemiyoruz
@mirandaa17 benim çocuğum yok ama 2 yaşındaki yeğenlerimin resimlerini koyuyorum ve benim istediklerim dışında kimse görmüyor önemli olan dışarıdada sosyal medyada çoçuğunu yalnız bırakmamak
@mirandaa17 norvecte asla hicbir cocuga dokunamazsin.. opersen direk sapik muameleri gorursun , ailesi parcalar seni.. dusunun anne babasi bile cocugun izni olmadan sevemiyor
@mirandaa17 haklisin... malesef.. ve haklisin bu bilinc olustugu icin korumacilar.. cocuklqrin fotolarini koymuyor aileler ve asla kenfileri dahil kimsenin cocuklara dokunmasi hos karsilanmiyor.