Yks 2 ay kaldı? Ne diyorsunuz çok moralim bozuk?

Kimya biyoloji ayt yine fena değil. Fizik yok galiba hiç. Mat da yok öyle. Tyt de çalışmadım. Tyt mat fizik var, boru değil. Az buz ne varsa artık. Çok stres oldum ki olayım. Çalışmadım, biliyorum. Mezun kaladabilirim.
Yks 2 ay kaldı? Ne diyorsunuz çok moralim bozuk?
Cevapla