Ehliyeti aldım ama ailem hala tek araba kullanmama izin vermiyor , sinirlenmekte haklı mıyım?

Arkadaşlar 19 yaşındayım manuel ehliyet aldım tek girişte. Aileme diyorum biraz çıkayım tek başıma dikkatli kullanırım alışırım diye. Ama ailem yok abinle çık yok daha erken daha öğrenmen gerek gibi şeyler diyorlar , ben de tek kullanabileceğime inanıyorum haksız olduklarını düşünüyorum. Sizde nasıldı bu durum? Haklı mıyım sizce sinirlenmekte
Ehliyeti aldım ama ailem hala tek araba kullanmama izin vermiyor , sinirlenmekte haklı mıyım?
Cevapla