Sağlıklı aile içi ilişkileri iyi olmayan bireylerden bahsediyorum. Duyduğuma, okuduğuma ve gözlemlediğime göre bu tarz insanların çoğunun hoş olmayan zafiyetleri oluyor. Anne ve babası sürekli kavga edip, birbirlerini aldatıp sonunda da boşanmış olsa ya da direk hiç ailesi olmasa... Bu sizi tedirgin eder miydi?...
Ailesi olmayan veya ailesinde şiddetli geçimsizlikler olan/ olmuş biri ile evlenir misiniz?
Vakti farklı şeyler değerlendirdim , buraya gelesim olmadı ama işte ramazan yasakları her yer kapanınca birazda bunaldım. Geri döndüm. Bayram sonu gibi tekrar giderim galiba sen?
Evet, burası sadece boş vakit değerlendirilecek bir mekan. beni bilirsin işte, sürekli hesap kapayıp açıyorum... Karamelciğim ben yatayım, gözleri açuk tutamıyorum...