Sizce yaptığı iyilikleri sürekli başa kakan ve dile getiren kişi sevgide ne derece samimidir?

Ben bir anlam veremiyorum yapılanın dile getirilmesini...
Sizce de öylemi?
Veren el alan elden üstün kılınmış iken insan kendini niye boyle bir duruma düşürür kimin nimetini kime ikram ediyoruz?
Yapılan iyiliği dile getirmek doğru mu?
Sizce yaptığı iyilikleri sürekli başa kakan ve dile getiren kişi sevgide ne derece samimidir?
Sizce yaptığı iyilikleri sürekli başa kakan ve dile getiren kişi sevgide ne derece samimidir?
Cevapla