Milenyum çocukları neden alay konusu oluyor?

2000 doğumlular bilir, “Kaç doğumlusun?” sorusuna verilen cevaba karşılık ilk duyacağınız şey genellikle “haha” veya göreceğiniz ilk şey yüzde yamuk bir tebessüm. “Seni gidi milenyum çocuğu” adeta bir küfür etkisi yaratır. Dünyanın sonunu getireceğimizi öne sürenler de var.

2000 doğumlu olmak veya daha geniş bakacak olursak Z kuşağı olmak neden hor görülüyor? 😏
Milenyum çocukları neden alay konusu oluyor?
Milenyum çocukları neden alay konusu oluyor?
Cevapla