İşyerinde ki cahil insanlara nasıl haddini bildirebilirim?

Herkes çok saygısız çok kaba nefret ediyorum yeni de girdim işe çıkamam ama çok üzülüyorum
İşyerinde ki cahil insanlara nasıl haddini bildirebilirim?
Cevapla