
Şu an hangi cümle/kelime sizi mutlu etmeye yeter?

Abov ne edebiyat donmus asagilarda.
Bana "iyi geceler" yeter yahu. Minimal duzeyde yasayan insanim ben 😂
Haydin iyi geceler 😊
Çünkü bir Edebiyatçının sorusundalar. 😂
kimse, seni sen olduğun için sevmeyecek, herkes seni; seni sevmenin onlara ne kadar yakışacağını düşündüğü için, yani kendileri için sevecek. ve bu da demek oluyor ki insan böyle yaparak yine kendini sevecek. sen hiç sevilmemiş olacaksın hikâyenin sonunda.
Maalesef böyle de bir gerçek var.
Yanındayım merak etme yalnız değilsin. Yalnız olduğunu hissettiğim an yanındayım. Benim için değerlisin. vs vs kimden duymak istediğimde önemli elbette.
Cevap
28Cevap
Duymaya ihtiyacım olan hiçbir kelime yok şu anlık. ☺️
Şu an en çok tezin bitti hayırlı olsun cümlesine ihtiyaç duyuyorum :)
Yaa İnşallah biter.
Tartıştık biraz ben ona seni seviyorum iyi geceler dedim ama bana demedi üzüldüm seni seviyorum deseydi ne olurdu ki ben daha çok kötü olmasın istedim aramız bunu duymaya ihtiyacım vardı.
Boş ver, bazı insanlar o kadar değeri hakketmiyor. Umarım senin için doğru kişiyse, aranız düzelir.
Denmesi degil hissetirmesj onemli ama o da imkansiz uzuldugumde kirildigimda kustugumde vs vs yanimda kimse yoksa sirf klavyeden guya beni seviyormus gibi davranmasin kimse hoş bunu bile yapan yok ya neyse
Gerçekten ihtiyacım olan tek şey para. Gerçekten bak. Param olduguyla ilgili herhangi bi şey duymak istiyorum.
Yalandan söylenen en kral söz beni mutlu etmez
Gerçekten söylenen acı bir söz bile beni sevindirir ve düşündürür
Seni çok seviyorum ne yapmalıyım
Nasıl bu kadar tatlısın
Lütfen benim için gül
Seni seversem ne yapabilirsin ki denilmesine ihtiyacım var
Sensiz olmadığını olmicağnı anladım
Çok pişmanım
Seni çok özledim
Şakaaaaa
Tüm bunlar şakaydı
Özür dileriz affet şaka şeysiydi
🙄🙄😅😅
Hadi dışarı çıkalım. Son zamanlarda en çok bu cümleyi duymaya ihtiyacım var.
Söylemesem daha iyi. Şu an ihtiyacım olan tek şey uyuyabilmek.
"Pandemi bitti. Corona öldü. Herkes özgür." ve benzeri şeyler...
Müjde! Sana kız buldum. Tanışmak için x şehrindeki x AVM önünde buluşalım.
Seni seviyorum, iyi ki varsın. İyi ki sen benimsin, iyi ki ben seninim, iyi ki biziz.. vs
İyiki varsın kardeşim
İyiki varsın yerin kıyaslanamıcak kadar güzel mükemmel insan..
Buna benim de ihtiyacım var, durup dururken duymaya ama duymak istediğim tek kişi var.
Diyor ama durup dururken demesi çok farklı bir şey.
"Özür dilerim seni kırdığım için".
Demesini 1 yıldan fazladır bekliyorum 4yıllık sevdiğimin.
Senin için nude çektim. Gönderiyorum denmesi tam olarak ihtiyaç duyduğum cümle.
Sesini duymak için aradım 🍯
Aradı mı?
Yanindayim dese birisi de rahatlasak. ama kalpten demeli
Sevdiğimm çoçuk wp'ten merhaba dese bile sevinirim yaaa🥺🥺
Seni özledim diye biri mesaj atsa keşke de sabahlara kadar konuşsak
Kimseden bi beklemtim kalmadi , güvenim bitti bu saatten sonra ne duysam boş 😏
"Geri döndüm kızım..."
Çok üzüldüm ya. 😐
Hayır üzülen benim. 😒
Yarın lahmacun yiyelim mi?
Yasadıklarinin hepsi yalandı
Iyi misin diyen olmadı
Zararsız oldugunu hissettirmek
Birinin ben üzgün olduğumu soylemeden beni teselli etmesini cok isterdim
Baş ağrının geçmesine cok sevindim😊
Kimsenin konuşmaması beni daha çok mutlu ediyor
tebrikler artık milyonersiniz
Öyle bir ihtiyaç içerisinde değilim
Adli işlemler başlatıldı
Seni kaybetmek istemiyorum
Aç kapıyı sana fındıklı çikolata getirdim. 🥴
Duymaya ihtiyaç duyduğum bir şey yok.
Spor salonlarını geri açıyoruz mükemmel olurdu.
Çok şeye ihtiyacım var
Seni seviyorum olurdu
Bebeğim yeter boşal artık...
Yoldayım hazırlan senle konuşmak için geliyorum
Nbr nasılsın demesi bile yeter
"Seni seviyorum"
İşe alındın gel başla
“Ben geldim canım” 😩
Oruç açıldı
Yok ya başka bir şey yazardım da şimdi neyse🤍🖤
İstesem şu an ne oruç ne iman koyarımda neyse sustum hadi 😂
30 dk kaldı
Yok be 24 saat 😂
İstikrarım iyidir
Evet öyle oluyor siz 7 saat öndesiniz
Zıbar yat
Bilmiyorum ki
Aşkım 😥😥
Seni sevmiyorum
özledim
Geçti bizden be
Hadi kalk gezmeye gidiyoruz kelimesidir
Başardın.
Seni seviyorum mesajı 😕😕
Anlıyorum
Anlıyorum
Adamsın 😄
Yazdığın üniversite tutmuş :'D
Özledim...
Seni Seviyorum...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?