KS de dahil, etrafınızda böyle birileri var mı? 😌 

Adının Şeytan Tüyü olduğunu bilmiyordum 🤷♀️🙄😍




Bende olduğunu söylerler ama benim de herkese cevabım ben de tüyü falan yok. Ben bizzat şeytanın ta kendisiyim derim. Biz toplum olarak yaptığımız yanlışları savunma yapamayacak soyut 3. Kişilere atmayı severiz. Şeytan da nazar da dış gücler de buna dahildir ve aynı kaynaktan beslenirler 😂
:D hahah Diablosun sen artık öyle diyecem sana
Devil deriz sorun değil Teufel deriz :D
Hahaha korkunççç
Oha ben :D hahahah
Üzülmeli miyim şimdi :D
Biliyorum da hep bi açıklama bekliyorum 😃
Bu kadında bir şey var, tam anlamdıramıyorum.
Hasta oluyorum bu kadına..
Bende şeytan tüyü vardı aldırdım 😂😂
Yaaa niye ki 🤔😃
Oldun mu bari :D işe yaradı mı
R. ederim
Babam kesinlikle. Adam neye elini atsa kazanıyor. İşleri rast gidiyor. Anlayamıyorum böyle bir şeyi. Sorduğumda ise her zaman teceübe diyor ne alakaysa
😅 kandıramazın beni Şeytan tüyü var sende de ona
Rica ederim 🖤
Cevap
53Cevap
Eskiden bnde vardı. Çekerdim mıknatıs gbi ben hiç aramazdım onlar bulurdu beni. Şeytanla kavga ettik tüyünü aldı
😅😅
Bir aralar bende vardı ama kim kopardı onu farketmedim 😂😂
Haha kim kopardıysa geri getirsin :D
Aynen ya ödül vericem😂😂
Hahah Rakı Balık :D olsun Ödül
En sevdiğim masayı ellerimle bile hazırlarım 😂hizmet ederim
Ben olsam bu Ödül için geri getirirdim haha
Ne demek istersen sana da bu ödülü hazırlayabilirim 🙃🙃
Teşekkürler :)
Evet bizim arkadaş, ben istemiyorum ama onlar beni buluyor diyor bende çift taraflı mıknatıs la arasam gene tık yok
Öyle bir kişi tanımıştım. Sanki şeytanın üzerindeki tüm tüyleri yolmus kendisine takım yapmış gibiydi. 😎
olmazmı babam var bizede bulaşmışmıdır biraz acaba diye düşünüp duruyorum adam hızlı yetişemezsin
bazen çok nadir de olsa bazı konularda ben öyle sanarım kendimi😂😂
Sende şeytan tüyü olduğunu düşünüyorum ama henüz birbirimizin etrafında değiliz.
sanmıyorum..
herkesin tüyü kendine zaten bence:)
Var tanıdığım bir yav. şak, Çakal Emir deriz arkadaşlarla :D Ağzı iyi laf yapar puştun.
Ben değilim de olanlari da görmem mümkün degil.)))
Maalesef kendim gibi güzel bakarim herkese.
Olmaz olur mu kaynıyor hemde 😂
Bence de bak sende var o şeytan tüyü :D
😈 öyle olmaya zorluyorlar yapcak bir şey yok
İyi iyi güzel şey Şeytan tüyüne sahip olmak 😃
Var olmaz mı. Yağmur yağsa ıslanmaz, kavga çıksa taş değmez...
Düşündümde yok kimse.😄
Hiç hiç hiç kimse mi yok :D
Düzeltiyorum sende var sankim.😄
Aaaa 😇 nasıl gördün ben şok 😅😃😃
Hislerim çok kuvvetlidir hiç sekteye uğramaz, tütü maşallah de.😄😄
Tütütüüü maşallah 🧿 tahtaya da vurdum 😅
Evet var bi arkadaşım 😊
Burdan mı
Burdan değil
Peki :) merak etmeye başlıyordum tam 😅
Kimseyi tanımıyorum olsaydı etiket yapardım 😀
Beni etiketle sen :D
Şaka şaka :D
@Sosyetic_SheqiiL ayıp ediyorsun hemen 😀
Vay pe vay pe :D çok teşekkürler 🙈
Lafı mı olur ne demek 😀😂
😌🙏
Bilmiyorum ki hiç dikkat etmemiştim 🤷
🤦🏼♀️ sen de var mı? 😅
Bilmeeeem sana soruyorum 😅😅
Hı hı belli belli 😃
Şeytan da bir melek idi kovulmadan önce :D
Hahah :D melek yüzlü devil:D
Gülmeye bak, bu gülme bile kötü adam gülmesi :D hahahah
Aa beeen ne zaman iyilik yapmak istesem kötü şeyler oluyor çoook fena kötü şeyler :D
Evet ya kahrolsuuuun 🤷♀️🙄
He o alttaki çiçeği üfleyip uçmasını izlerdik.
Adı Şeytan tüyümüş bilmiyordum
Ben şansa inanmam başarmanın tek sırrı Pharmaton dur
Ha bu kerim aganun uşagu gece mahalledeki kedileri toplayıp horon tepiyi
Sende şeytan tüğlü birıne benzıyorsun
Var var :D
Ay iltifatlar için teşekkür ederim ☺️🙏
🙈🙈🙈
Sensin işte sheqill şukul kızsın :D
Sheqil ok, şukul ne yaa :D
Sosi onu da ben buldum şimdi beğenmezsen cips kola alırsın banane :D
Sosi? Hahaha neyse bu tatlıymış.. niye ben alıyorum cips kola? Bi saniye bu cips kola olayı orda da mı var? 😃 neresi orası
Tanıştırayım Türkiye, ah biliyorum şaka gibi ama gerçek :D
Aaa aa şaşırdım şu an gerçekten :D
Sosi, Türkiye'ye hiç gelmiyor musun sen, Türk değil misin :D
Geliyorum, orası benim Vatanım 🥺🥺🥺
Sen Türkiye'de çok şey kaçırmışsın, cips kola, çekirdek kola falan yapıyoruz biz :D
Cips kola özel kilit diyoruz biz ona :D
Evet işte ondan :D
Ben çok yapardım onu ya küçükken ama gel gör ki kimse almıyordu, adaletin bu mu dünya diyordum bende :D
Aldıracaksın güzellikle olmuyorsa zorla :D
Sen çok mu zorladın peki :D
Genel de ben borçlanıyorum da :D haha
Sana zorla mı aldırıyorlar :D
Yok ya ben alırım 😃 seve seve
Gönlü bol insan baş tacıdır diye hep derim, bende alırım meselâ maksat iki muhabbet olsun :D
Tamam bana da al :D
Gelirsen, almayan adam değil Sosi :D
Haha büyük laf :D
Ben ciddiyim, cips kola alacam üstüne bir de çikolatalı milkshake :D
Hayır çilekli 🍓
O da olur kabul ediyorum, peki ben gelince sen ne alacaksın :D
Milka Benekli Çikolata :D
Başka ne alacaksın :D
Yeterli bence 🤨😃
Aaaaa içecek falan yok mu bu nasıl misafirperverlik :D
Kahve var içer misin? 😃
Oooo yanında da bitter çikolata offff tadından yenmez işte buuuu :D
O zaman bi zahmet ellerinden öper :D Sade olsun benimki
Oooooo sana misafir olarak gelecem ve kahveyi ben mi yapacam şimdi Sosi :D
Benim evime gelen misafir gibi takılmaz, kendi evinmiş gibi 😅
Tamam bende sade içiyorum, sonra da yemek yap bari :D
Off off 🤦🏼♀️ bi kahve yapanımız bile yok
Tamam işte yapacam dedim ya :D yemek de senin ellerinden öper ama bak
Tamam nerden söyleyeyim Pizzaları 😃 ?
Senin burcun ne, cidden bu kadar üşengeçlik olamaz :D
Ejderha burcuyum ben :D
Ya bak bunu yapıyorsun, sonra vat efendim Emre niye kahveyi ben yapacam diyor sonra :D
Emre kahve makinası alsana bana ev hediyesi :D bu kadar çene yaptın ya 😃 bilmiyorsan öğreteyim
Ahahahah bol köpüklüsüne kadar biliyorum kahve yapmayı, kahve makinesi alırsam sana elimin lezzeti geçmez 😂
Niye bıdbıdbıd yapıyorsun :D
Çünkü önce bidibidi yapıp seni delirtmezsem rahat edemem ki 😂
😠 yap da içelim
İçindeki ejderyaaa mı çıktı şimdi de 😂
Hiç şaşırma 😃 çıkabilir
Bütün gün oruç tutunca için yanıyor, doğal olarak ateş püskürtmen normal, hedef benim bir de ekstra ateş 😂
Hala orucum :D lütfen saygı
Hangi ulkedesin sen kaç saat var 😱
20:09 , 20:33’ü bekliyorum 😃😅
Ooo menüde ne var ejderyaaa 😂
Su, su ve yine su :D
Sende sır vermiyon haaaaa afiyet olsun gene de yani yenecek bir şey de yok mu ekmek falan 😂
Hahah var bir dilim kuru ekmek 😂
Demiyorsun tabii burada kendimiz kebap yaptık, mangal var üstüne masayı donattık :D
Hayır ya nerde :D etli patates yemeği vardı
Ooooo Sosiiiii çok severim afiyet olsun :D
😌😌 buyur gel beraber olsun
Ahahah hemen ilk uçakla geliyorum sonrasında tatlı olarak ne var :D
Yanında ne getirirsen o 😃
Ben senin yanına gelsem, garanti veriyorum açlıktan ölürüm :D
Niye lan dışardan söylerim birşeyler Sushi yer misin 😅
Kötü anım var onla ilgili 😂
Neymiş kötü anın? :D hem de sushiylee
Arkadaşım zorla yedirmisti bana, öve öve bitirememisti falan. Sonra da çubukları tutmayı öğrenirken millet bana baktı güldü. Sonra baktım gülüyorlar, dedim ki bunlarla bende yemesini bilirim. Sonra yiyemedim 😂
:D mundar ettin sushileri dimi
Yok yok merak etme çaktırmadan usulüne göre yedim sonradan, tadını beğenmedim de bir de senin yanına gelirsem denerim 😂
Anlaştık 👍🏻
Hangi sushiyi seviyorsun peki 😂
İnside-out-rolles aslında hepsi ama en çok bu
Tamam bana da bunlardan denet rolles denedim ama galiba, kaç ay önce olunca hatırlamıyorum 😂
:D benim sevdiklerimden alırız sana da
Ama çubuklarla dalga geçme bak yoksa elimle yerim 😂
Rahatsız olmam ben :D takıl sen öğretirim ya zor değil
Ahahah yok ya merak etme dalga geçiyorum, çubukları iyi kullandım sonradan, elimden gelse Japon aşçıya öğretecektim :D
İnanmadım bilesin 😅
Sana ansızın Sosi bak şimdi deyip çubuk şov yaparsam görürsün :D
Hahaha manyak ya
Neyse darısı başka sorulara artık, kopamıyorsun dimi :D
Hayır lan ben de bi tik var en son ben yazmam lazım :D
Hahahahahahahah döngüye sokayım mı seni :D
Hayır hayır ya :D
Tamam tamam başka bir yorumda yakın zamanda zaten görüşecez gene, o zaman sokacam döngüye :D
🤦🏼♀️🤦🏼♀️
şu an yanımda uyuyan kişi. Kocam 🤣
particiler şu an sanslılar
Kendim desem yeri var
Ben olmadigim kesinde kim var bilmiyorum
küçük kardeşim tam da böyle
Şimdi herkes şeytan olmuş
Hayır , çevremdeki herkes birbirinden itici.
Tanımıyorum ki kimseyi
Hıııı var tabiki 🤗🌸😎
Evet var bir kaç kişi 🙂
Yok.
evet var
Kiiiimm
Seeen :D bence
Yooo değilsin :D
Evet var 🤭
Kiiimmm
Hahaha ben mi yoo yooo:D
İyi ya sen ol :D
Çağır :D
Nasıl da tahmin ettiğim gibiyim :D
Bööğ tiktok 😃
Eh iyi bakalım 😌
KS de sen
Çevremden söyleyen olmuştu da, burdan birinin söyleyeceğini tahmin etmezdim :D
Olmaz mı
Kim :D
Ne güzel 👍🏻
Görmedim belki de vardır bilemem.
Evet var, erkek kardeşim.
Öyle biri var 🤭
Kiiimm :D
O bana özel kalsın ☺️
Tamam hadi kalsın :)
Evet bir kac kısı var etrafımda
Var bir kaç kişi
Benimki😂
Hellboy.
Yok :D
Var benim o 😂
yok benim etrafım da hanım kız efendi erkekler var
ben :D
Var tabi
Hepsi hangisini örnek vereyim
ta kendims
Canım ben
Kendim öyle olduğumu düşünüyorum
Benim için söylenir genelde
Ben.
hayır
yokk
Bende var. 😃
Hayır yok
Var ya olmami
Kiiim :D
:D ne güzel, sende de var mı 😂
Noldu da şanssızlık peşini bırakmıyor :D
Kesin ah aldın ya 🥺
:D herkes iyi değil sorun orda
Bzzt yanlış:D
Minik ben.
Hayır yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?