Ailenizle aynı evde yaşamaktan mutlu musunuz?

Ben ailemle aynı evde yaşıyorum ama bu aralar çok bunaldım ben 25 onlar 70 yaşında evlatlık almışlar beni demin ben anneme bu davranışından çok üzüldüm diye ağladım oda ben üzülmedim dedi bak böyle yaparak beni soğutma dedim soğu soğu istersen buz dolabı ol dedi seninle aynı evde yaşamak zorunda olduğum için yaşıyorum dedim bende seninle aynı evde yaşamak olduğum için yaşıyorum dedi çok üzüldüm bir birimizi çok kırdık ben kırıldım doğrusu o hiç takmadı peki siz ailenizle mutlu musunuz? ( evlatlık aldı diye doğruyu yanlışı söylemeyecek değilim duyar kasmayın o konuda )
Ailenizle aynı evde yaşamaktan mutlu musunuz?
Cevapla