Doğal olduğundan ötürü ötekileştirilmek neden?

Içimden her zaman doğal olmak geliyor. İnsanlar bana doğal güzel olduğumu söylüyorlar. Makyaj pek yapmam, saçımı boyamam, koyu renkler giyinirim ve sade. Ama yaşadığım dönemde yaşıtlarım benden çok farklı görünüyor. Sürekli makyaj yapıyorlar, saçlarını boyuyorlar, 19 yaşında gibi davranmıyorlar, fazla hareketliler benim için.. Ne bileyim estetik vs yaptırıyorlar. Protez uzun tırnaklar, kırmızı ojeler... Ben hiç böyle değilim, böyle olmak da içimden gelmedi hiç. Ama böyle olduğum için ötekileştirilmekten de korkuyorum. Yanı ne bileyim onlar fazla çekici ve kadınsı. Ben çocuk gibi miyim acaba... Böyle olmak tuhaf mı?
Doğal olduğundan ötürü ötekileştirilmek neden?
Cevapla