Nedeni anne ve babayla fazla yüz göz oluyorsunuz sizce de haklı mıyım?
Ne dersiniz😉
Ne dersiniz😉
Bir insan diyelim biz ona. İnsanlar belli yaşa gelince evden ayrılıp kendi hayatını kurmalı. Türkiye standartları içinde bu ne kadar mümkün ama tartışılır.
Dış ülkeler de 18 den sonra ayrılıyor lar. Olabilir aslında ya. İnsanlara zarari olmadıktan sonra istenilen şeyler yapilabilmeli bence. Evet yaşım 35 ama geri kafalı değilim ☺️
Cevap
12Cevap
Böyle düşünmüyorum. Halimden memnunum ama insan yanına bir eş istiyor.
Adınıza sevindim 👍
sadece kız değil erkekte evde durmamalı ayrı ev şart
Peki siz erkekler için zor tarafı nedir?
Ewet haklısın 👍
Ama kız arkadaş falan atmak sende iyce coştun 😂
😁😁🙈
kanatların uçmaya başladı mı, kendi yuvanı kurmak için havalanacaksın. bu kadın için de böyle erkek için de böyle
Çok doğru 👏👍
teşekkür ederim, aynı durumdan ben de muzdaribim babamı tatillerde gördüğüm halde ait olmadığımı o eve artık kendi hayatımı kurmam gerektiğini düşünüyorum
Tabii ki çünki artık çocuk deilsin söz dinlemek ağır geliyor bi yaştan sonra🤷♀️
ya bu konu benim de çok fazla dikkatimi çekiyor, yok yerden problem çıkıyor
Hayatın kendi içersinde bir döngüsü vardır neden bunu çocukken değil de şimdi istiyoruz neden kendimizi daralmış hissediyoruz yıllardır yaşadığımız evde işte hepsinin bi yaşı var o yaşlarımız gelmiş demek ki 🤷♀️
seninle bu konuda konuşmak istiyorum çünkü bu konudan ben de muzdaribim
Olabilir asılmayıp konuşursanız neden olmasın
bunu konuşunca anlamanı istiyorum, bunları duymak bile benim için üzücü
Tabii ki anlıyorum
sizi bekliyorum pek saygıdeğer hanımefendi
Bekliyorum derken?
yani mesaj atmanı
sen demedin mi asılmazsan falan diye
Sadece kız değil erkekte durmamali aileye göre değişir gerçi
Aynen sorunlu bir yapıya sahiplerse en güzeli uzak durmak
Anne babadan başka gidecek yerim mi var hayatımı yaşayamadım..
Anlamadım eşinizden mi çektiniz valla anlamadım kardeş ne demek istediğini 🤷♀️
Evlenmedim hiç. Ama aileden gülmedi yüzüm
Allah yardımcın olsun kardeş herkes aynı bizde gülmedik herkes gibi nedeni de çok sıkı olmaları senin ne derdin vardı çok özel deilse?
Aile baskısı
Bizimkilerde çok sıkı elalem ne der iş güç hiç bitmiyor 🤷♀️
Maalesef öyle. Beni üniye yollamadılar kız olduğumdan hiç sevgilim arkadaşım olmadı hep beni takip ettiler evden çıkamıyorum
Peki hiç konuştun mu
Diyemedim çünkü yobaz kafa lafla değişmez ben yoruldum
Bence biraz aile ile alaklı diye düşünüyorum
Ewet o da doğru ama emin ol herkes aynı oluyor tüm anne ve babalar için geçerli bu
Çalışıyorsa falan zaten istesede evdekiler fazla göremez ama sürekli evde olursa durum değişebilir😊
Doğru👍
Haklısın
Kendini kollayabilirsen
Ne yönde kollamak?
Beladan
İnşaAllah Allah iyilerle karşılaştır hepimizi Amîn 🤲
Yüz gözlük varsa evet durmamalı
Maalesef oluyor hele de anne ile sana saygısı bile kalmıyor bu her anne için geçerli çünki sen de bir birey oluyorsun duygu ve düşüncelerin farklılaşıyor çocuk gibi laf dinlemek bi zamandan sonra olmuyor senin de kendi fikirlerin oluyor çünki 🤷♀️
Afedersin seni üzdüysem özür dilerim 😔
İnşaAllah 🤲🎈
Kocaya mi gitcen?
Ne alaka ben sadece genelde böyle oluyor dedim genel anlamda sordum söyledim
Hmm da belli bir yaştan sonra aileden nasıl uzak duracaksın ki
O da doğru
Mecburen kocaya gidersen ona değmez zaten bok suratlı birinin yüzünden hürriyetin kısıtlanması
Ama başka ne yapabilir ki insan🤷♀️
Nasıl ne yapabilir?
Eğer libidon çok yüksek değilse veya işin varsa elinde bir bok suratliya asla hürriyetini satma.
Haklısınız tabiiki👍
Hele bir de yavruladıysan off aldın başa bela en iyisi gezmek şehirden şehire gezmiyorsan markette takılmak kitap okumak sinema
Ewet katılıyorum ama buna imkan sağlayan bir ailede önemli sürekli elalemi düşünen bir ailede böyle düşünmek oldukça zor kardes hale türkülereysen yedin naneyi
Gerekirse suratlarına cemkireceksin küfredeceksin anlamıyorlarsa ama o el ne der deyip durmayı bırakacaklar
Valla istersen bi yerini yırt kimseyi değiştiremezsin olan bize olur
Ben olduruyorum şimdiye kadar başıma pek iş almadım bu yüzden.
Ne mutlu🎈👏
Eyvallah
sadece kız için geçerli değil
Kesinlikle👍
Peki erkeklerde neler göze batıyor?
Ne alakaa yaa amma koca meraklısısınız
Size değildi
kaç yaşında evlendin kaç yaşındasın
Bencede haklısın
Kişiye gore degişir
Yaş kaç ki
26 neden sordunuz?
Ev işleri hep bana itiliyo yapmadan kıyamet kokuyo ama çevremdeki herkes öyle özel bir hayat sıfır vs tüm anne ve babalar of bi tek benm değil ki kimi duysam aynısını diyo
Telefonum saolsun hep yanlış yazmış ama anlaşılıyor gene de dimi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?