selam arkadaslar
sizce bi kiz Kac yasinda evde kalmis sayilir?
selam arkadaslar
sizce bi kiz Kac yasinda evde kalmis sayilir?
Cevap
11Cevap
35 den sonra iş bitti. İlk bulduğun kör topal ile evlenirsin
Olabilir. İşin zor. Kriter falan belirleme artık 40 a yaklaştın çocuğu ne ara yapacaksın menapoz geliyor o çocuğa kafa mı dayanır
Doğurmandan bahsetmedim zaten. Büyütme yetiştirmeden bahsediyorum
Sen diycen ben değil 😂
Ben evlenmem ki hiç. 1 litre süt için inek beslenmez 😂
Bence evde kalmış diye bir şey yok. Evlenmek zorunlu değil sonuçta.
Bu düşünce tarzı cahil düşüncesidir.
Ne zaman isterse o zaman evlenir..
Doğru kişi bulamadık napalım
Artık dönemin şartları o kavramları yok etti bence
Bu devirde kalmadı öyle bir sey
Evde kalmış diye bir şey yok benim için
Bence 40
25 ten sonra
30 dan sonra
37 dir
Yani bencee saçmalık
35 den sonra genelde
30 dan sonra sıkıntılı da 35 den sonra denir artilk
Burayi orayi bilmem
30 dan sonra mantik agir basiyor daha secici oluyorsun
35 sonrasi talip iyice azalir cocuk icin sinirli vakit o sebeple
Neyse srtık
Yurtdışında tam tersi olması gerek
40 fazla ne yaptın sen
40 yaş sonrası çocuk açısından sıkıntılı
35 üstü
Zorunda mıyız sence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Evde kalmak diye bir şey yok canım 💕 Toplumun uydurduğu bir baskı sadece. Kimse kaç yaşında evlenmen gerektiğine karar veremez.
Mutluluk yaşla değil uyumla alakalı 🧡 İstersen 25’te evlenirsin, istersen 45’te, istersen hiç evlenmezsin. Önemli olan kendini hazır hissetmen ve doğru insanı bulman 🌿
38 yaş da çok geç değil bu arada, hâlâ hayatın çok canlı ve önünde kocaman bir zaman var ✨ Kendini etiketleme, “geç kaldım” düşüncesiyle kendine yük olma lütfen 💫