Kız kardeşim Kanada 'da üniversite okumak istiyor?

Merhaba iyi geceler arkadaşlar. Soruda da anlaşılacağı gibi kız kardeşim Kanada'da okumak istiyor. 14 yaşında ve 8. sınıf öğrencisi.
Annemle tartışıyorlar. Annem "aklından orayı sil"diyor. Kardeşim de sinirlenip liseyi okumayacağım diyor. Kanada güvenli bir ülke.
Aslında kardeşimin orada okumasının nedeni şu:
Bur süre ailemden ve bu insanlardan uzak kalmak. Yeni insanlar görüp kafasını dağıtmak.
Ayrıca ne ben ne kardeşim ne de ailem bu kadınlara olan şeylerin biteceğini sanmıyor. Ve kardeşim bu yüzden de 🇨🇦 da okumak istiyor.
Araştırmış ve akşamları yanı akşamda olmasa olur çünkü gündüzde pislik yapan çok.
Annemle bu konuyu nasıl konuşmalı?
Çünkü bu sabah yine konuştular. Annem ona sorular sordu.
Annem oranın ırkçı bir ülke olduğunu düşünüyor. Kardeşim kapalı ve ona orada giderse zarar vereceklerini düşünüyor.
Bu sabah bütün test kitaplarını yırtıp attı. Liseyi okumak istemiyor diye.. Annemle nasıl konuşmalı? Nasıl ikna etmeli? Ayrıca diyor ki:
-Herkes görsün benim neler başardığımı, annem babam yanı herkes. Kız başıma neler yaptığımı görsünler. Yani bir erkekle tanışınca iş yerimde o desin ki"Kız başına neler başarmış. Kadınlar hakkında yanlış düşünmekten vazgçmeliyim"desinler diyor. Bu bana mantıklı geldi.
Ayrıca şöyle birşey var. Kızım İstanbul 'da Ankara 'da okuyor demek var bide Kanada'da Macaristan'da okuyor demek var. O da istiyor ki annem her ortama girince beni övüp kendide sevinsın. Hani x kadının kızı neler yapmış desinler. Sonuçta her anne çocuğuna gelen güzel övgülerde sevinir..
Kız kardeşim Kanada 'da üniversite okumak istiyor?
Cevapla