Ramazanda içimden çok gelmeyerek oruç tutuyorum, çok üzülüyorum bu halime. Ne yapmalıyım?

Ramazan geldi içimden oruç tutmak gelmiyor ama zorunluluk hissettiğim için tutuyorum cok uzuluyorum bu halime ne yapayim allahtan uzaklasiyormuyum noluyor mesela tv de ki hocalarida dinlemeyi sevmiyorum :( yardim edin
Güncellemeler
+1 yıl
:D atmam
Ramazanda içimden çok gelmeyerek oruç tutuyorum, çok üzülüyorum bu halime. Ne yapmalıyım?
Cevapla