Ramazan geldi içimden oruç tutmak gelmiyor ama zorunluluk hissettiğim için tutuyorum cok uzuluyorum bu halime ne yapayim allahtan uzaklasiyormuyum noluyor mesela tv de ki hocalarida dinlemeyi sevmiyorum :( yardim edin
Güncellemeler
+1 yıl
:D atmam
Ramazanda içimden çok gelmeyerek oruç tutuyorum, çok üzülüyorum bu halime. Ne yapmalıyım?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bende o hocaları dinlemem ama oruç tutarım mecbur değilsin tut bence bırakma
Ya sesleri bile beni rahatsiz ediyor şeytanım sanki de Allah hakkında konuşmaları beni rahatsız ediyor offf
Bana yapmacık geliyor saçma geliyor ama biz dinden uzaklaştığımız için öyle düşünüyoruz
Aslında yapmamız gereken şeylerden uzaklaşıyoruz ve bize yasak olan herşeye yakınlaşıyoruz
Allahim sen bizleri koru vallahi cok uzuluyorum ya
Üzülme dua et bak biz uzaklaşıyoruz ben sana dönsem yazsam din ile ilgili şeyler soram dikkatini çekmez demi tkp atarmısn
Atmam :D
Yemin ederim kötü bi niyet yok
Dönem dönem olur öyle. Vicdanın rahatsız hissetmesin kendini
Ya mesela sure dinlemeyi kuran dinlemeyi de sevmiyorum allahimmm affet bende sorun var mi
Eskiden böyle miydin peki
Evttt hept3 rahatsiz olurdum
Kendini sorgula. Bunları Allah için mi yapıyorsun yoksa ailen için mi. İçinin sesini dinle
Allah için.. ailem asla zorlamaz ama hem icimden geliyor hem gelmiyor anlamadim
Arada böyle hissetmen normal hiç takma bence