Müslüman mıyım değil miyim bilmiyorum?

Çok yoruldum artık. Yaklaşık 6 aydır islamı sürekli araştırıyorum ve hiç mantıklı bir yanını göremedim. Çok sıkıldım artık. Özellikle kadınlara karşı tutumu beni mahvediyor. Eşcinselleri lanetlemesi de çok üzücü. Kerem önderi izledikten sonra benim için bir travma oldu. Bilmiyorum o kadar çok şey var ki. Ve islamı kafaya takmamaya başladıktan sonra rahatladığımı fark ettim ama yine de bir tarafım kaygılı. Müslümanım diyorum insanlara. Müslümanım aslında ama bilmiyorum. Bir kadın olarak zoruma giden çok şey var. Erkeklere huri verilmesi mesela. Kadınlara yok ama, sanki kadının nefsi yokmuş gibi konuşup duruyorlar. Erkeğin hristiyan ve yahudi ile evlenebilip kadının evlenememesi. Benim erkek arkadaşım hristiyan ve bana karşı kötü hiçbir şeyi yok, tam kafa yapım. Ülkedeki müslüman erkekleri de görünce anlarsınız demek istediğimi. Kadınları dövüp öldürüyorlar, kısıtlıyorlar ve çok sorunlular. hatta hristiyanla evlenen kadın kafir bile oluyor. Bunlar size mantıklı geliyor mu merak ediyorum?
Müslüman mıyım değil miyim bilmiyorum?
Cevapla